• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • MissMijah

Halloj tjejer!

Idag har vi firat jul här med lite familj iom att vi inte har barnen på julafton. så vår julafton var idag.

veckan som varit har jag jobbat sent varje dag.

men nu på måndag och tis kommer jag vara här lite mer.

hoppas att ni har det bra iaf. kram på er.

• MissMijah

goddagens!

hur har ni det? stressar ni ihjäl er i allt julvimmel?

vi har precis varit på stan jag och rob. fast på olika håll iom att vi köpt julklappar till varann. vi ska, trots att det bara är vi på ons, fira julafton bara vi. så vi har sparat julklapparna till varann tiss dess.

har ni köpt nåt till era m2b? och vad?

kramis

• paradisfågel

MissMjiah, det låter mysigt att fira jul bara ni!

Det jag köpte till min sambo är en tjocktröja som jag vet han gärna vill ha, och sen en modellbåt faktiskt.. Han hade några som han gjort förr, som gick i sönder när vi flyttade. Så har köpt en ny båt då de inte gick att laga.. Sen fyller han år den 2 januari och då ska han få en väggklocka www.presentimport.se/product_info.php&products_id=4585 av mig..

• svartvitabruden

Har ingen aning om vad karlns ka få Får pengar tisdag så får väl slåss med alla dårar då.. blä! Tänkte va hemma på tisdagen och mysa och bara lagha julmat och pepparkakor men men.. tji fick man

Har idag tvättat fönster och hängt rena gardiner. Blev så fint och mysigt med mer julstämning! Storstädat hela hemmet denna helg, lite kvar än men hoppas bli klar idag för i morgon lämnar vi barnen hos min mamma och ska köpa gran och julklappar

• Fenixx

Det blev en rolig impulsgrej som M2B ska få i julklapp, jag har köpt 2st biljetter till Joe Labero show när den kommer hit till försommaren, vi bägge har alltid velat gå på något sånt men bara pratat om det lite löst förut.
    han kommer aldrig att kunna gissa, jag ska slå in den stort och tyngre så han tror det är något annat har jag tänkt.

• MissMijah
    Fenixx skrev 2008-12-21 18:31:51 följande:
    Det blev en rolig impulsgrej som M2B ska få i julklapp, jag har köpt 2st biljetter till Joe Labero show när den kommer hit till försommaren, vi bägge har alltid velat gå på något sånt men bara pratat om det lite löst förut.han kommer aldrig att kunna gissa, jag ska slå in den stort och tyngre så han tror det är något annat har jag tänkt.
    hehe smart!
  • Superstarfia

jag har köpt ett halsband, två t-shirtar och en tjock myströja.. men det ska inhandlas fler saker imorgon...

• paradisfågel

Fenixx, låter som en rolig och smart grej!

Svartvitabruden, vad duktig du varit!

• pandis81

Hej tjejer.
    Nu ska jag sätta mig med våran uppdaterade tråd så jag hoppas ha den uppe till lunch.

Men är det fortfarande någon som inte har hört av sig eller som vet att man inte står med på listan så kan man fortfarande skicka sina uppgifter till mig.

Helgen har varit bra. allt är klart till jul förutom att packa ner kläder som vi ska ha med oss och vi hoppas komma iväg imorgon kl 13.

Idag ska jag köpa mannens present, det blir några fantasy böcker som jag vet att han vill ha, sen får vi se vad jag hittar på.

• paradisfågel

Pandis, det låter bra

Vi måste hem och packa idag.. Egentligen skulle vi gjort de igår.. Men fanns ingen ledig tvättid då så ska tvätta ikväll o då blir de att vi packar ikväll med..

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4