• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • makupala

vi klädde granen här hemma igår och idag under förmiddagen har vår 1åring varit framme och undersökt den..
    det försvann en hel del pynt från granen.. hihi.. så nu är det bara pynt kvar som är utom räckhåll för honom..

krya på dig!

Brudgummarna skrev 2008-12-19 10:32:38 följande:
    Sonen skulle hemskt gärna klä granen själv. Men han är 4 år och vi delar inte riktigt samma värderingar var allt ska sitta. Men jag tror att orken återkommer under helgen så kan vi göra det hela familjen.
  • paradisfågel

Brudgummarna, ahh då förstår jag Mysigt att klä granen allihop tillsammans

Pandis, håller med dig!

Makupala, haha vad gulligt! När jag var yngre så brukade våran katt undersöka granen när vi var klara.. Lr iaf tills han fick en egen gran.. Mamma tröttnade på att springa och plocka efter när han haft sönder julgranskulor så han fick en egen liten mini-plastgran med mini-plastkulor som han kunde leka med

• makupala

vilken bra idé! har faktiskt en sån lite gran i förrådet, kanske ska ta upp den så får han också en alldeles egen..

paradisfågel skrev 2008-12-19 12:01:01 följande:
    Makupala, haha vad gulligt! När jag var yngre så brukade våran katt undersöka granen när vi var klara.. Lr iaf tills han fick en egen gran.. Mamma tröttnade på att springa och plocka efter när han haft sönder julgranskulor så han fick en egen liten mini-plastgran med mini-plastkulor som han kunde leka med
  • Emmeli o Markus

paradis: Har ni Köpt en gran? vi bor mitt i skogen ju

Imorn firar vi julafton med min familj. Julgranen får inte komma upp fören den 23e och den ska ut den 26e... men iår blir det ingen. Dottern har vält(!) syrrans gran 2 ggr redan

Längtar efter vår stora Dag:)
  • paradisfågel

Makupala, haha vem vet, de kanske funkar hos er också?

Emmeli, vad tråkigt att det inte blir någon gran! Hehe, jo men helst ska man ju äga lite mark här då.. Vi har några smågranar utanför fönstret men känns lite dumt att ta dem..
    När jag var liten brukade vi hämta julgran hos en av mina kompisar De hade en stor skog där vi fick gå ut och välja vilken gran vi ville för 50kr lr om de va 100kr..

• FruHögstadius

kikar in en snabbas här, är hos mina föräldrar och ska snart ta en promemad hem till gubben.

i gr kände jag mig jättedålig, ont i hela kroppen, och knade inte äta något alls, fast jag var jättehungrig, men jag nådde så illa, så jag hoppas att det inte blir värre, vill inte vara dålig ill jul det har jag icke tid med

vad har ni för er i dag då?

• makupala

låter ju inge vidare! får hållar tummarna att du inte blir sjuk!

vi har bara tagit det lugnt idag, sambon var på firmafest igår och är rätt sliten.. hehe.. så jag o sonen pysslar om honom.. skönt med en lugn helg så här innan julen då det händer en masa saker..

FruHögstadius skrev 2008-12-20 14:29:00 följande:
    kikar in en snabbas här, är hos mina föräldrar och ska snart ta en promemad hem till gubben.i gr kände jag mig jättedålig, ont i hela kroppen, och knade inte äta något alls, fast jag var jättehungrig, men jag nådde så illa, så jag hoppas att det inte blir värre, vill inte vara dålig ill jul det har jag icke tid med vad har ni för er i dag då?
  • paradisfågel

FruH, vad tråkigt! Kände mig också så igår.. Hoppas de går över för dig!

Makupala, låter mysigt med en lugn dag hemma Sambon min är och jobbar och har så gjort hela dagen.. Han e väl hemma vid halv nio som absolut tidigast.. Håller på att klä julgranen färdigt.. Glittret vi hade hemma räckte bara till halva granen så har fått jaga runt för att få tag i mer.. Hittade mest bara sådant där jättetunt o vi ville ha lite mer mellantjockt om ni förstår vad jag menar.. Till slut hittade jag på Rusta så köpte en hel hög bara för säkerhets skull!

Ikväll kommer grabbarna över Några av dem skulle käka hos oss efter de tränat längdskidor o en annan skulle bara fika Men ett tag sen allihopa var samlade så ska bli kul att se dem De e nog dem som jag umgås mest här uppe med.. Ha en trevlig kväll mina vänner!

• Superstarfia

hejsan tjejer..

Imorse över en frukost så bestämde vi oss för en gästlista, den landade på 81 personer. vi får se när det är dags att skicka ut inbjudningskorten om vi drar ifrån några eller lägger till.. :)

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4