• mysifer

bröllop 2010 nr 4

här diskuteras allt som hör bröllop till och det mesta mellan himmel och jord.

planeringsgalningarna som hänger här inne är:

MissMijah, 26 år, Partille, 15.09.2009
    lillamaa, 22 år, Kalix vinter 2010
    Gyrethe, 26 år, Visby XX.02.2010
    pandis81, 27 år, Huddinge 24.04.2010
    mysifer, 24 år, Jönköping 08.05.2010
    Tinzi, 24 år, Göteborg 08.05.2010
    Kenttjej, Göteborg XX.05.2010
    Snartsjuksköterska, 22 år, Tullinge XX.05/06.2010
    Aprikos, 24 år, Höör 05.06.2010
    En midsommarnattsdröm 23.06.2010 Gävle
    Loviset 29.07.2010
    Fenixx, 26 år, hemlig ort 31.07.2010
    Evasdottir10, 28 år, Bjärnum 31.07.2010
    haennish 07.08.2010
    LillaEllan, 22 år, Stockholm 28.08.2010
    FruHögstadius, 20 år, Morgongåva 25.09.2010
    Kultis, 27 år, Stockholm 02.10.2010

utan datum
    Brudgummarna, maj 2010
    sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010
    Princess Nightingale, 28 år, Göteborg sensommar 2010
    Humlan66,sensommar 2010
    Rosesarered, 22 år, Stockholm sommar 2010
    jenba, 23 år, Uppsala
    Teserese, 28 år, Hässleholm
    Iluna, 23 år, Stockholm
    Paradisfågel, 20 år, Borlänge

de första trådarna finns här:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-24 15:52
    rätt datum för Fenixx ska naturligtvis vara 03.07.2010

slarvfel av mig..

• Svar på tråden bröllop 2010 nr 4
  • FruHögstadius

jo , talen kommer våra också få planera in hos toastmaster, men det är så svårt, måste kanske kolla med cateringfirman vad det tror, om vi inte kommer äta efter 22 är det ju onödigt att serveringspersonalen är kvar efter det ( oftast dyrare då), men tänk om vi itne är klara till 22?, annars får vi lägga vigsel tidigare och sen ha middag tidigare, men jag vill så gärna att det ska ha börjat skymma när vigseln är avklarad.

gud vad svårt, ska kanske skjuta upp den punken till senare..

• ullis33

Jag har hittat en fantastisk klänning på millys sida,vill verkligen ha, men samtidigt vill man ju känna och prova innan man bestämmer sig får fundera ett tag till du då?

makupala skrev 2008-12-15 20:00:08 följande:
    någon mer här inne förresten som funderar på att beställa en "kinaklänning"? eller tänker ni satsa på att köpa klänningen här hemma?
  • ullis33

Hej! Jag har fullt sjå att hinna läsa ikapp här på sidan varje dag när jag kommer hem,ni är verkligen flitiga Jag har inte så mkt tid att vara på BT jag är i slutet på min florist utbildning och har en massa slutprov,sedan har jag halva familjen magsjuk,jag kämpar för att inte bli sjuk,har inte tid.

Läste att ni diskuterar mat och priser. Vi har hittat ett ställe som vi vill vara på,har tänkt oss buffé och de kostar mellan 220-269kr/pers i det ingår personal,dukning med linnedukar och linneservetter,bordsdekorationer,städning,personal som fixar bar, man får ha med egen dryck. (mkt positivt
    Hyra av lokalen tillkommer med några tusen,lokalen har man till kl 01.30.Tror att det blir detta ställe, måste bokas ett år i förväg då det är väldigt poppis.Man kan komma dit med båt,vilket vi funderar på,så det är oxå mkt positivt.
    Visst låter det bra!?

• paradisfågel

Länge sen listan var framme för uppdatering.. Skriv upp er mina vänner! 

Linda (Lindacecilia) bor i Bräcke

Ullis33 bor i Göteborg

Anna (Paradisfågel) bor i Borlänge

Therese (pandis81) bor i stockholm

Mia (missmijah) bor i göteborg

Isabelle (fruhögstadius) bor i Morgongåva
    Emmeli ( Emmeli o Markus) bor oxå i Borlänge

• FruHögstadius

låter superbra ulliss33, där vi sa beställa mat (troligen) sär står priser vid servering av buffé , ( 30 per person), då står inga priser så jag antog att dt var tills middagen var slut, eftersom de dukar av och så också. måsta bara ha pris på sittande, har vi tur kostar det också 30 pp.
    man kunde även be dem servera våra egna drycker för 30 pp. låter helt okej, ska maila dem från P´s mail., eftersom de inte har svarat på mina två mail.

• svartvitabruden

Linda (Lindacecilia) bor i Bräcke

Ullis33 bor i Göteborg

Anna (Paradisfågel) bor i Borlänge

Therese (pandis81) bor i stockholm

Mia (missmijah) bor i göteborg

Isabelle (fruhögstadius) bor i Morgongåva
    Emmeli ( Emmeli o Markus) bor oxå i Borlänge

Caroline (svartvitabruden) stockholm

• MissMijah

hej flickorna mina

jag är heeelt slut! ont i fötterna och vill bara sova, men se det går icke för mijah har tvättid och ska handla och städa med inför helgen

jag fick ett så grymt julgodistips idag av en kollega. jags ka skriva in det senare till er. måste fixa käk till barnen först jag ska själv göra det imorgon

kram på er

• MissMijah

hej flickorna mina

jag är heeelt slut! ont i fötterna och vill bara sova, men se det går icke för mijah har tvättid och ska handla och städa med inför helgen

jag fick ett så grymt julgodistips idag av en kollega. jags ka skriva in det senare till er. måste fixa käk till barnen först jag ska själv göra det imorgon

kram på er

Svar på tråden bröllop 2010 nr 4