Alternativa brudar
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
Tackar! Ja tårtan blev över all förväntan, svingod var den också
Shit vad snygga ni var!!! Jättefint verkligen!
Hemligt i New York skrev 2008-10-27 11:07:14 följande:
Jag tror jag har hittat min klänning, men nu är jag nervös för att den ska kännas för traditionell. Jag vet att det inte är något självändamål att vara "alternativ", men tänk om den inte passar ihop med resten av kalaset... Är jag helt galen?
hade inte du klänning nancy drew??
ok, ja men om du hittat nån du verkligen fallit för, kör på den! Jag bytte ju klänning en gång, så jag vet hur det är att vara velig
haha ja jag hade ju en rosa klänning utan axelband jag skulle ha, och har alltid sagt att jag ALDRIG skulle ha en vit kläning. *pinsamt* Men så såg jag en vit klänning som bara var tvungen att ha! Så kan det gå!
men om du hittat en klänning som du verkligen gillar så skitsamma vilken färg det är! du kan ju ha en färgklick på skorna, smycke osv istället.