• SweetSun

Alternativa brudar

Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!

Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!

• Svar på tråden Alternativa brudar
  • Fenixx

fluffinuff>> fräck stil! som placeringskort kanske ni annars kan ha såna torkade runda citrusskivor som finns? så slipper det kladda tänkte jag.

• fluffinuff

Fenixx-det låter intressant, var kan man hitta såna? Är det typ sånt där torkad godis du menar? Jag funderade annars på att gröpa ur apelsinerna så det bara blir skalet, men nog svårt att få snygga klyftor då.

• Fenixx

vet att jag sett såna som prydnad på ställen när jag läste ditt inlägg. men vart kommer jag såklart inte ihåg.

• janedoe

Fenixx: Det är alltså mitt eget bröllop jag länkade till.. hehe.. Framgick nog inte särdeles tydligt.. eller alls. ;)

• Fenixx
    janedoe skrev 2008-09-09 11:07:18 följande:
    Fenixx: Det är alltså mitt eget bröllop jag länkade till.. hehe.. Framgick nog inte särdeles tydligt.. eller alls. ;)
    ok. kanske skulle stått "på mitt alternativa..." istället för "ett..." stom det stod eller?

iallafall så gillade jag ERT.
  • janedoe

Lite åt det hållet ja... Hehe. ;D

• Kärlek ger näring åt själen

Finns de inte på panduro? eller i blomsteraffärer närmare jul? :D *hör inte hit egentligen men smygläser*

Fenixx skrev 2008-09-09 08:30:59 följande:
    vet att jag sett såna som prydnad på ställen när jag läste ditt inlägg. men vart kommer jag såklart inte ihåg.
  • mammahjärtat

Apelinskivor går bra att torka själv, häng upp dem mörkt så behåller de färgen!

• fluffinuff

Mycket smart ide mammahjärtat, har jag inte tänkt på : ) Då luktar de säkert jättegott också!

• Nancy Drew

Vi fick drömlokalen! Hurra!
    (Inom budget också!)

Svar på tråden Alternativa brudar