Alternativa brudar
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
fluffinuff>> fräck stil! som placeringskort kanske ni annars kan ha såna torkade runda citrusskivor som finns? så slipper det kladda tänkte jag.
Fenixx-det låter intressant, var kan man hitta såna? Är det typ sånt där torkad godis du menar? Jag funderade annars på att gröpa ur apelsinerna så det bara blir skalet, men nog svårt att få snygga klyftor då.
vet att jag sett såna som prydnad på ställen när jag läste ditt inlägg. men vart kommer jag såklart inte ihåg.
Fenixx: Det är alltså mitt eget bröllop jag länkade till.. hehe.. Framgick nog inte särdeles tydligt.. eller alls. ;)
Lite åt det hållet ja... Hehe. ;D
Finns de inte på panduro? eller i blomsteraffärer närmare jul? :D *hör inte hit egentligen men smygläser*
Apelinskivor går bra att torka själv, häng upp dem mörkt så behåller de färgen!
Mycket smart ide mammahjärtat, har jag inte tänkt på : ) Då luktar de säkert jättegott också!
Vi fick drömlokalen! Hurra!
(Inom budget också!)