Alternativa brudar
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
Alla gamla trådar har försvunnit från min lista, men det fanns en tråd för alla brudar som ska ha/har haft ett annorlunda bröllop!
Så jag testar igen, ni som inte ska följa "standardnormen", välkommen att prata om era planer!
JAg ska ha en medeltida klänning (använder den stilen privat också) men vet inte vad min m2b ska ha på sig? Kommer det att passa med min klänning( en mjättemaffig klänning med långa trumpetärmar och en hel del gulddetaljer) och att han har en enkel traditionel klädsel?
kan inte han också ha medeltida kläder? vad vill han själv ha för något på sig?
här har det rullat på , catering klar nu. Nästa steg blir vigselförrätare..
coddling>> det som gör det så härligt, finns en stil och klänning för alla!
är säkert folk som rynkar näsan för vårat tema och min typ av klänning med, hehe
men känns personligt och rätt.
Fenixx>> Ja det gör det verkligen... och man kan ju inte försöka göra andra nöjda hela tiden, hur skulle världen då se ut??
Han ska ha vanlig klädsel. väst, skjorta ja allt som är "traditionelt". Så jag vet inte riktigt hur det blir med hans och min klädsel tillsammans.
Min klänning har en blommig kjol i organza (röd och grön), samt en "slits" över ena benet upp till knät, så man ser vita stövlar och lite av strumpbyxorna.
Har även dreads som jag ska knyta ihop på något vänster och knyta i lite band istället för slöja.
Räknas det som alternativt?
det gör det nog =P är förresten nåt i övrigt annorlunda eller är det just klädseln?
så kommer vi också att ha det..från början skulle vi ha medeltida tema men har tänkt om så min klänning kommer bli någon slags blandning mellan medeltid/goth och han vill ha mer traditionell klädsel. vi löser det så att han kommer att ha väst och/eller slips/kravatt i matchande färg och mönster till min klänning för att det ska höra ihop.