Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Haha ja.. det kanske är bra ;) Men jag är fortf lite i chock får jag säga. Jag vet ju hur barn blir till lixom men att det skulle ta sig direkt det.. trodde jag aldrig. Jag sitter o kollar i böcker o kan inte fatta att det tickar ett litet hjärta där inne redan, hur gick det till lixom?? ;)
Det måste kännas skitcoolt sen när det börjar röra sig. En miniailien
haha..jaa..det ska bli spännande. Mest spännande är hur jag ska få ut h*n! Är livrädd för allt vad kejsarsnitt o förlossning innebär, så.. ja, jag har ett par spännande månader frmför mig ;)
Hehe...vadå....skall den ut också
ja dom säger det! Själv fattar jag inte hur det ska gå till men jag får väl lita dom.. ;)
Dottern är snart 9 månader. Det tog 2-3 försök för oss. Första försöket så tror jag att vi missade ÄL. Har läst på flera ställen att man inte ska ha sex varje dag för sperma kvalitén blir sämre. Bäst är det om man har varannan-var tredje dag. Lycka till nu brudar. Det är härlig och jobbigt på samma gång. Hon tar mycket men ger också så mycket tillbaka.
Då blir min sambo besviken
Blir till att äta massor med ägg...
Och så ska de undvika bada bastu och bada varma bad för det försämrar tydligen sperma kvalitén samt att undvika alkohol och nikotin om man vill gå överkurs:)
Grattis Jonna! Vad roligt! Var det inte du som var så illamåeende för ett tag sedan men inte visste vad det var?
Hmmm.. rent krasst är man riktigt fertil så kan du bli gravid även på avbrutet. Det kommer ju spermier från killen innan han får orgasm. Men skönt att det gick så lätt för er. Och ännu bättre att du hann passera bröllopet innan illamåendet kom.