• ingenjörsbruden

Bebis före/efter bröllopet!! Del 3

Silva79 startade förra tråden.....

Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!

• Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
  • ingenjörsbruden
    solsystem skrev 2008-08-21 08:25:53 följande:
    Hej alla, ny i tråden här.Gifter mig nästa lördag 30/8 samma dag som tredje beräknade ÄL efter att jag slutade med p-ring.Har hittills blivit lite ledsen de två gånger som mensen kommit och hoppas nu att bröllopsnatten gör underverk:)
    Välkommen hit!!
    Ooo va härligt!!! Har du kollat så att du fått ÄL? I sådanafall så borde det inte vara några problem!
  • Godisråttan

Hej tjejjer!
    Vad bra att ni startat upp en ny tråd när den gamla stängdes. Jag har jätte oregelbunden mens, har typ mens 2-3 ggr i månaden efter jag slutatde med minipiller och har aldrig prickat in ÄL

• Ankan80

Usch va trist. Hoppas det snart justerar in sig!

Godisråttan skrev 2008-08-21 09:14:13 följande:
    Hej tjejjer!Vad bra att ni startat upp en ny tråd när den gamla stängdes. Jag har jätte oregelbunden mens, har typ mens 2-3 ggr i månaden efter jag slutatde med minipiller och har aldrig prickat in ÄL
  • Bröllop 2008

Grattis Finalfantasy!!

Nu ska vi ta in på hotell, jag kollar in hit igen när vi gift oss

• ingenjörsbruden

Bröllop 2008 skrev 2008-08-21 09:24:39 följande:

Grattis Finalfantasy!!Nu ska vi ta in på hotell, jag kollar in hit igen när vi gift oss
    Lycka till o ha en UNDERBAR helg!!!
  • lanovia 08

Jo det är segt, men det är väl inte så att vi hade räknat med att det skulle ta sig första gången. Om bara kroppen kunde låta bli att lura mig hela tiden. Men den här månaden mår jag faktiskt bra igen. Inga gravsymtom.
    Sedan kanske det är bra om det väntar till nästa månad att ta sig så hinner jag gifta mig också.

Vad gäller Aspirin var det nytt för mig. Däremot skall man inte äta Ipren medans man försöker och under graviditet. Då är Alvedon bättre.

ingenjörsbruden skrev 2008-08-21 08:17:29 följande:
    lanovia 08 skrev 2008-08-20 21:39:58 följande:
    Attans att det inte tagit sig!!!Har hört ngt om man tog Aspirin (huvudvärkstablett) så skulle det hjälpa till......någon som kan mer?!
  • lanovia 08

Lycka till och ha det helt underbart!

Bröllop 2008 skrev 2008-08-21 09:24:39 följande:

Grattis Finalfantasy!!Nu ska vi ta in på hotell, jag kollar in hit igen när vi gift oss
  • lanovia 08

Godisråttan vad jobbigt. Hoppas den kommer in i rätt cykel snart.

• Ninnispinnis

Jag har också läst att man ska hålla sig ifrån ibumetin, ipren och liknande. När ägget fäster blir det tydligen som en inflammation, och dessa tabletterna är inflammationsdämpande och motverkar således graviditeten. vet inte om det är annorlunda med aspirin?

• soosse

hyperemissis är alltid lika mysigt men du vet att det behöver inte hända igen kan bli tvärt om!! :_D

Zsarah skrev 2008-08-20 18:49:35 följande:
    Det där med illamående. jag mådde pyton med dottern. Åkte in till sjukhuset för dropp för jag bara spydde och spydde, jag var helt uttorkad. Det började väl i vecka 8-9 tror jag och jag slutade spy runt vecka 15 men mådde halv dåligt hela graviditeten, åksjuk och så vidare.
Svar på tråden Bebis före/efter bröllopet!! Del 3