Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Hej tjejjer!
Vad bra att ni startat upp en ny tråd när den gamla stängdes. Jag har jätte oregelbunden mens, har typ mens 2-3 ggr i månaden efter jag slutatde med minipiller och har aldrig prickat in ÄL
Usch va trist. Hoppas det snart justerar in sig!
Grattis Finalfantasy!!
Nu ska vi ta in på hotell, jag kollar in hit igen när vi gift oss
Bröllop 2008 skrev 2008-08-21 09:24:39 följande:
Jo det är segt, men det är väl inte så att vi hade räknat med att det skulle ta sig första gången. Om bara kroppen kunde låta bli att lura mig hela tiden. Men den här månaden mår jag faktiskt bra igen. Inga gravsymtom.
Sedan kanske det är bra om det väntar till nästa månad att ta sig så hinner jag gifta mig också.
Vad gäller Aspirin var det nytt för mig. Däremot skall man inte äta Ipren medans man försöker och under graviditet. Då är Alvedon bättre.
Lycka till och ha det helt underbart!
Bröllop 2008 skrev 2008-08-21 09:24:39 följande:
Godisråttan vad jobbigt. Hoppas den kommer in i rätt cykel snart.
Jag har också läst att man ska hålla sig ifrån ibumetin, ipren och liknande. När ägget fäster blir det tydligen som en inflammation, och dessa tabletterna är inflammationsdämpande och motverkar således graviditeten. vet inte om det är annorlunda med aspirin?
hyperemissis är alltid lika mysigt men du vet att det behöver inte hända igen kan bli tvärt om!! :_D