Bebis före/efter bröllopet!! Del 3
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Silva79 startade förra tråden.....
Kände att denna tråden behövs för att ventilera o diskutera allt som har med graviditetsönskan, gravidet osv!
Bra där!
Och sen är det så roligt att göra dem... Det är så j-a stort! Och man gör ju inte så många, tyvärr...
Hejsan! Oj va ni skriver, va roligt!! I lördags var den underbaraste dagen hittils. Allt var helt perfekt! Nu är vi gifta! Sista pillret är taget och idag/imorgon ska jag få min sista "piller mens" sen är jag utan piller
Läste era Made in inlägg.. vi drar till Bali på Lördag så det kanske blir made in Bali nä så fort går det nog inte, men ser fram emot allt övande
Här får vi hoppas på en made in Africa. För denna månaden blev det ingen bebis. På sätt och vis är det lika bra. Då är jag fri att dricka alkohol på bröllopet och behöver inte vara rädd för illamående under resan. Men både dessa sakerna hade jag iof lätt offrat om det hade blivit något.
Er det noen som har noen råd om hva man skal spise, drikke osv for å bli lettere gravid? Jeg skal bruke de neste 9 mnd før bryllupet til å "ruste" opp kroppen for å lettest mulig bli gravid. og forhåpentligvis ikke være kvalm i 9 mnd mens man er gravid..
En sak till vill jag säga:
Jag tror att man förr i tiden gifte sig innan man fick barn inte för att det var synd att ha sex innan äktenskapet utan för att det är så himla bökigt att planera MED barn som tar så mycket tid och utrymme!!
;)
Jag slutade med P-piller för 2 år sen.
vad jag minns fick jag rätt fin hy. Men efetert jag har haft kondom så har jag fått finar på ryggen... hum...
skämt och sido har nog inte med det att göra.
Men jag köpte ett bra medel på apoteket som man ska ha som någon form av ansikts mask i 1min.
Kan säga att man får fin hy av det.
Vi bestämde på semestern att vi skulle skaffa barn.
Och hur det har gått, kan väll säga bara att det går väldigt fint just för tillfället.....
Hur går det här då?
Träning pågår eller?
Njae.. det har inte blivit så mycket mer träning här efter att vi nådde "målet" ;) Illamåendet sätter stopp för de flesta intima övningar ;)
Men jag måste få fråga igen om det här med Mumomega.. Jag läser på innehålssförteckningen på nätet men det står ju inget om folsyra? Eller vad har det för beteckning?
Och vad ska man äta om man har för lite järn? Jag låg precis på gränsen o jag vill inte äta piller för det :/