Hej BS,
Vad bra det lät första dagen på jobbet! Hoppas dagis får bukt p0å Iris, det låter ju jobbigt med hennes illvrål som kommer då och då, men 37 minuter, så länge har aldrig Victor skrikit,, inte sen han hade 3 månaders kollik tror jag.
Undrar så hur kladdet är för Nenne!
Just som lappis säger kan man ju ha det vid mens det hade jag, typ 2-3 dagar... o jag var gravid.
MEN MEN vid ÄL hur är det då???????
Jag är ganska säker att jag hade ÄL i fredags natt mot lördagen o i dag fick jag pytte lite brunt och rödaktig på pappret (pappersmuffade så klart). Kan man få det efter ÄL eller är det så att jag har det nu istället. Måste fråga, för jag måste hoppa på min man på ngt sätt i kväll igen i så fall...
Skulle vara jätte kul att ses den 7 september. Söndagen om det nu passar Frejis bättre. Jag ska ut och festa med mamma-kompisarna i gruppen, vi lämnar ungarna hemma och ses själva
och detta på fredagen, så risken är ju att jag är bakis på lördagen, men jag har ju varit bakis på ganska många tråd dejter
Undrar med hur det är med dig Vickan, hur känns det och har du slutat blöda etc?
Näpp, nu får jag googla lite på ägglossning, fan vad grön man är på detta nu igen. Förra hösten igen, för 2 år sedan, så kunde man ju allt om aladåber och snigelslem och symptomen haglade!!!!!
Tjing