• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Page

God natt Vickan! Trötta inte ut dig för mycket nu! *vickar läraraktigt med pekfingret*

• Telemarkgrrl

Ja, just det ja, jag glömde säga en sak. Jag har ett par Spotify-inbjudningar som jag kan ge bort om det är någon som är intresserad.

Så, nu ska jag också gå och sova. Gonatt!

• nennesjuttioåtta

Telis
    Vad är spotify??!?!? Och vilken fantastisk människa som vill hjälpa er!

• nennesjuttioåtta

hej förresten Page!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vad härligt att läsa din humor här i tråden igen! *kramar*

• nennesjuttioåtta

Vickan, din pajsare, kan du inte skicka hit lite energi?

• muggles

Page: gött att höra av dig igen!!!

Frejis: jävla s*t*ns skit!!! Sympatikram!

Telis: vad härligt att ngn vill donera till dig, det är ni såå värda!

Vänner: ska bli kul att dryfta inredning med dig!

Nenne: välkommen hem! VA - shoppade du för lite?! Inte bra...

Tinga: jo faktum är att jag vet att heltäckningsmattor är inne igen men jag har inte riktigt vant mig vid tanken ännu. Men en ny och fräsch är ju en annan sak än en från 1974... Jag skulle hellre köpt ett pedantskött hus, oavsett om tapeter och möblemang är från 1950, än ett där det är ingrodd smuts och ingenting är bytt på 30 år. Är det rent och välskött inne så är det oftast bra omskött även ute.

• fru AM

Telis: Vad glad jag blev när jag läste att ni har en donator! Det är ju fantastiskt. ÄD i vår ... det är ju inte så långt dit! Storstor KRAM!
    2 Thumbs Up

Nenne: kul att du är tillbaka! Ja, visst blir man helt tagen av den där staden! Vilket hotell bodde i på/var det bra?

Vänner: har inboxat dig min mailadress

Hej ALLA!

• fru AM

Och Frejis: Nej-tanten-skulle-ju-inte-komma!-KRAM

• Piggelin1

Telis,
    fnissade när jag läste det där om att flytta till Gbg/vår lgh/arb.marknaden här - kom på typ, "Ja just det, det var ju just det..." Hmmm! Glömde det i farten...!

Underbart med din donator! Vilken hjältinna ...och vad härligt att ni hamnar i gräddfilen nu! Lite medvind förtjänar ni verkligen!

Page - vad kul att se dig härinne & jag hoppas verkligen att eländet är över för er del nu. Det räcker mer än väl även för er, mer medvind även för er!

...och Frejis, f-n vad tråkigt Jag som gick i det tysta & verkligen hoppades denna gången. Kraaaaam

MERA MEDVIND TILL FOLKET!!!!

Nenne - welcome back! Känner igen det där med gå-gå-gå-gå! Du får berätta mer i restråden!

Vänner - jag fnissade när jag läste om din man & hur det är på hans jobb, detta med att det blir hyfsat enkelt att framstå som företagsam. Så är det PRECIS på den avdelningen jag är nu! Jag fattar fortfarande inte hur denna avdelningen har kunnat hålla på såhär (läs lekstuga) i alla år när resten av firman (iaf i mina ögon) har stramats upp massor! Jag har konstaterat krasst flera ggr att det är ganska enkelt att "bli hjälte" här - inte mig emot

• Piggelin1

Jag undrar också vad Spotify är för ngt!!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen