• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Tinga

Frejis - tusan också! Jag är så ledsen för din skull. Kram!

Nenne - welcome home! Kul att höra att ni haft det så bra i New York, men hur ska man kunna annat i den staden?!?

Vänner - nä, det är just det man funderar på; var har de där klåparfingrarna mer varit och rotat?

Telis - men vad bra att ni har en egen donator! Det är ju super att ni får åka i gräddfilen den här gången; det är ni verkligen värda efter allt trubbel som varit. Hur ser tidplanen ut nu då?

• Page

Telis, jag blir så glad för er skull! Jag hoppas verkligen att det löser sig för er!

• Frejis

Nenne - välkommen hem Nenne! Alltid skoj att se dig här

Telis - det var ju goda nyheter, äntligen höll jag på att säga. Innebär det att väntetiden blir ett år eller kanske tom kortare?

Page - för egen del kan jag nog säga att det inte gör så mycket att inte veta vad det är för fel, det är väl ingen sjukdom och jag försöker påminna mig om det rätt ofta, att det här inte är det värsta som kan inträffa. Sedan finns det ju stunder då jag förvandlas till en dramaqueen och tycker att livet är hemskt, men det är övergående.
    Som sagt, vi ska ju till New York *upprepar det som någon form av mantra *

• Vännerfan

KUL Telis, det är du verkligen värd tjejen!! Vilken fin gest att göra!! Finaste man kan göra!! Donera lite pengar är bra, ge av sin tid ännu bättre och ge av sina ägg, det är så toppenbra så det knappt finns med på listan!! BRA att det finns sådana människor! Och det fina är ju att jag vet att du hade gjort det samma för nån i din egen sits!

• Vännerfan

Frejan, Tips mottages tacksamt! Inboxa mig din mail bara!

Fast nu måste jag nog slänga mig i bingen.

Kraaaam igen!!

• Telemarkgrrl

Nej, alltså, det är ju tack vare donatorn som vi är så långt framme i kön som vi är nu, dvs att vi får köra testomgången och gå på kuratorsamtal (tjoho ) i höst.

Så schemat ser ut som förut, testcykel nu i höst och sen kan det förhoppningsvis bli ÄD i framåt våren/försommaren.

Jag ville inte säga något om vår donator utan hennes medgivande (vilket jag har nu), därför har jag inte sagt något om henne förut. Jag vet att hon läser den här tråden ibland så vill hon berätta mer själv så får hon gärna göra det. Men som ni förstår är det en sjusärdeles fantastisk kvinna som är min nya idol.

• Page

Frejis, du har rätt i för sig, det är onödigt att ständigt älta "varför?". Men hoppet finns ju alltid där, i alla fall så länge man inte vet med all säkerhet att det verkligen inte går, och hoppet har två sidor. Upprepa mantrat, ni kommer säkert att ha en fantastisk tid där!

• viktualia

Telis - grattis till donatorn!

till er alla - Godnattkramar! Det visar sig om jag kommer åt nätet.. annars får jag läsa ikapp som en galning på söndag!

*kramar om er alla*

• Vännerfan

Nu blir man ju vansinnigt nyfiken på vem denna toppen-kvinna är!!! Men förstår om hon vill vara anonym.

God natt på er!

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen