• viktualia

Ännu en tur med barnkarusellen

Hej alla barnkarusellsåkare!

Dags att säkra vår mötesplats på nätet! Välkomna alla gamla och nya medresenärer! Jakten på plusset, nojjandet, grubblandet, gråten och fnissen - allt har sin plats här i denna goa gemenskap!

• Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen
  • Liten med Mindre

Frejis - Näe, vad trist att tanten kan klockan så till den milda grad. Vill säga en massa fula saker till henne, men har påpassligt tappat rösten.

• Page

...svär, vila, ha roligt, och försök igen om det känns värt.

• viktualia

Frejis - först måste jag garva en stund... åt kommentaren om att

Frejis skrev 2008-10-13 20:54:42 följande:
    Men, rent teoretiskt, vem säger att du inte hamnar där ändå?
    Fnissar en kvart eller tre.. och inser att livet kanske inte alltid kommer att se ut som nu... oavsett ev ungars ankomst.. du är klok du!!!

Sen måste jag beklaga tantattacken - hemskt att det inte vill "ta" nån gång för er!! *kramar om länge*
  • Vännerfan

NEEEEEJ!!!
    Är det sant?! Finner inga ord jag heller.
    Kramar i MASSOR Frejan!!!

• Vännerfan

Närå, jag är här! Ska kolla min inbox nu!

• Frejis

Vänner - jag kollar gärna på bilder och kommer säkert med ett förslag.

Vickan - det är lätt att vara klok och hjälpa andra men missa bjälken i sitt eget öga, typ. Vad jag vill säga är att jag känner igen rätt bra i din situation och i dina funderingar och önskar verkligen att det skulle gå att säga att det kommer att lösa sig med tiden. Fast det kanske det gör, vem vet.

Tack för alla kramar, de värmer och vi får se vad vi gör åt den punktliga tanten. Förmodligen blir det inga fler försök i år, men ska kanske komplettera utredningen någonstans där det går. Maken har pratat i ett par års tid om mina knepiga hormoner och det ligger kanske något vettigt i det. Kanske dags att kolla lite på Familjeliv, där brukar all möjlig info finnas.

• viktualia

Vänner - bra! ditt nr är noterat!

Frejis - hur man än vänder på tillvaron så känns det som att min tillvaro har goda förutsättningar att utvecklas på ett sätt som jag kommer må bra av; med eller utan ungar... så löser sig gör det nog...

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen