hellouuuu!!!!!
I'm back! Jäklar vad det har tagit tid att läsa ikapp, nu vågar jag aldrig åka bort igen för det är ju galet att läsa ikapp och sen komma ihåg vad man skulle kommentera!
passar på i en reklampaus, det är ju cityakuten...
Cicci - hhhhhhhhhhhaahahahaha jag visste det! Grattis!
Telis -
Men nu längtar jag verkligen till i vinter, vilken bra idé!
Lappis - hoppas ni har det gött i Andalusien!
Izzie - Welcome back! Verkar som ni haft det fantastiskt!
Frejis - Droppelidroppar det fortfarande? Jag tror ingenting men hoppas allt jag kan! OOOOh måtte denna vecka gå fort så du kan testa snart!!!
övriga
- inredningssnacket återupptar jag gärna igen senare, här har vi väntat med att köpa grejer för att undvika att det inte passar i ett hus, men nu har vi ju ett så snart ska det pyntas!!!!
(muggles, tv-bänken är fläktskåp från IKEA
)
Har jag glömt nåt/nån?
Vi har haft det sjukt bra i New York!
Jag har inte handlat så mycket men däremot maken.
Fast när man räknar efter så blev det nog en del ändå... Jäklar vad vi har gått, och då har vu ändå åkt en hel del tunnelbana och lite taxi också. Fötterna är återhämtade men jag är sned i ryggen känner jag. Måste väl knaka till den... Vilken jäkla stad, vi är både helt sålda! Och har jobbat som fan på en Chelsea, moahahahaha, nuts nuts! Men det blev lite galet att komma hem, packa upp och tokstäda för idag kom först besiktningsmannen och sen en gubbe på visning (första är ju inte förrän på onsdag egentligen), så nu känns det länge sen vi var borta.
Sweetiepie, fy fasen vad kul att träffa dig, maken, Ella och Lipton, samt din svägerska med karl! Kändes i hjärtat efter fikan i fredags, hade velat träffas mer och längre.
Maken är helt såld på Liptons päls, så nu har han svängt 180 grader från att bara tänka sig bondkatt till att ha en raskatt.
Hårar han mycket?