• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • BröllopJuli2008
    laris skrev 2008-04-13 15:44:01 följande:
    Men det här är ju ett skämt...
    Är beredd att hålla med på den punkten.
  • sany

asså jag e 17 i maj 18 men jag vill gifat mig och gå upp i vikti vad er felet med de?

• Vi2alltid

om du inte ska gifta dig än så hinner du väl sy in klänningen?

• Vi2alltid

finns inte så mycekt att göra, vi är alla byggda olika

• Balinda
    sany skrev 2008-04-13 21:29:19 följande:
    jaa mne jag vill väga mer oxå
    gå till en läkare. en del har svårt att gå upp. får jag fråga vad du väger och hur mycket du vill väga? det e ju bra all ligga inom rimliga gränser. du e så ung oxå att ofta lägger man ju på sig senare i livet och det kanske ej spelar någon roll vad du gör just nu..
  • lycklig78

Det är väl bara att läsa alla tips om hur man går ner i vikt och göra tvärtom

Nej, ärligt talat... Det inte sunt för kroppen att äta snabba kolhydrater och fet mat och inte motionera.

Vissa människor är smala andra tjocka och sånt är livet. Misstänker du någon störning i kroppen, så kontakta läkare för provtagning. Det verkar inte vara någon här som kan hjälpa dig.

Lycka till med att gå upp i vikt så du kommer i din klänning om 1 månad och 10 dagar

• Vi2alltid
    lycklig78 skrev 2008-04-13 21:33:45 följande:
    Det är väl bara att läsa alla tips om hur man går ner i vikt och göra tvärtom
    hehe så gjorde jag, det enda jag fick var plufsig mage och dålig kondition överlag... det är ingen idé! oftast är det når pyskiskt som är boven, när jag började känna mig lycklig på riktigt så gick jag upp 10 kilo och stannade sen där! verkar vara "min" vikt då på nåt sätt...
  • Lövings

Men vadå?

Varför kom du på detta bara 1 månad innan du gifter dig?

Hur länge har du haft klänningen då?

• matildaochniklas

det enda sättet är att gå till en läkare eller dietist! det är farligt att exprimentera själv hemma.

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!