• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • sany

vi ska ha en stor bröllp vi ska boka allt den måndaden men vi funderer på datum när alla kan koma vi har mke släkt som bor inte här så vi måste höra med dom oxå

• weinlove

rätta mig om jag har fel men är det inte gästerna som lär kolla om dom kan komma till ERT bröllop och inte tvärrtom?

• sany

det är jätte nära släk som ska koma men man ska se om det passar dom

• 2augusti2008

Tror religion och tradition skiljer sig lite här.............

• kikalt

Vi kollade i alla fall med släkten (dom viktiga) att dom kunde det datum vi föreslog, och vi bestämde datum knappt två månader innan vi gifte oss. Alla planerar väl inte i hundra år heller, så jag fattar inte varför man ropar troll över nåt sånt?

Hur som helst hade ajg samma problem, min korsett blev förstor! Även om jag köpte den och måttbeställde så att den syddes sista månaden innan vi gifte oss. Tyvärr kunde jag inte "äta upp" mig pga att jag fick gallbesvär, så den blev precis liiiite stor, men det funkade ändå. Käka mycket socker, kolhydrater och fett tillsammans om du vill gå upp. Det borde gå att fixa om du inte har väldigt svårt att gå upp i vikt och rör det sig bara om ett par kilo för lite i viktuppgång går det ju alltid att låta sy in klänningen.

• Lövings

hur går det att gå upp i vikt då?
    Har du pratat med någon än?

• sany

ok....jag vet inte vf men månag tycker att jag driver och skojar jag e allvar vill varkligen att allt ska vara prefekt den dagen

• Lövings

Ja.
    Men allvarligt, ni måste bestämma datum
    Beror säkert på vart ni bor men här måste man boka lokal och kyrka 1-2 år i förväg. Annars finns inga tider.
    Och bokar man så långt i förväg så hinner gästerna boka in det så inget annat kommer i vägen.
    Låter det rimligt?

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!