• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • sany

jaaa asså jag är så stressad nu men vi ska bästema snart

• Lövings

ja hoppas bara att ni kan få tag på lokal och kyrka. frisör, fotograf osv.
    Tror de blir svårt för er så här sent.

• 2augusti2008

Som sagt, det kanske skiljer sig lite i tradition och religion. Alla kanske inte gifter sig i kyrkan, har fotograf och frisör, men skumt är det här

• Balinda
    sany skrev 2008-04-17 19:50:50 följande:
    jaaa asså jag är så stressad nu men vi ska bästema snart
    e din blivande oxå 17?
  • Balinda
    Jessyt skrev 2008-04-17 20:31:05 följande:
    tjejer, det här är någon som driver
    yes.. och det e lite spännande och se hur långt han/hon kommer att gå ;)
  • Jessyt

Ja preics. Jag läste tråden för några dagar sen och reagerade redan på det som ts hade skrivit. Språket känns väldigt tillgjort och ja jag vet inte, allt är bara konstigt

Balinda skrev 2008-04-17 20:35:19 följande:
    yes.. och det e lite spännande och se hur långt han/hon kommer att gå ;)
  • sany

han är 23år asså människor jag fattar inte f jag skulle driva och jag byrir mig knappas om månag innläg

• sany

människor fatta en ska jag driver inte fatta vf skulle jag göra det jag vill varkligen gå upp i vikt jag mår dåligt uav det fatta vf ska man driva

• världens vackraste

Fattar fortfarande inte vad vigselförättaren har med det där att göra? Någon?

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!