• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • BröllopJuli2008

Du verkar uppriktigt sagt verkligen må dåligt över det här. Då är det kanske bättre att tala med någon proffesionell (läkare eller likande) om dina problem? Vi här på bt är ju inga dietister eller läkare utan kan bara ge tips och råd, och det verkar ju som att du behöver mer än så.

Lycka till!

• Lillsnufflan

Jag såg i en annan tråd att du är 17 år. I så fall rekomenderar jag att du vänder dig till ungdomsmottagningen där du bor. De kan helt säkert hjälpa dig. Om inte annat kan de tala om vart du bör vända dig.

• sany

ok då men jag tänkte om det finns nån medicin i er hem länder

• weinlove

seriöst. varför ska du ha medicin hela tiden när du kan få hjälp på annat vis?

• BröllopJuli2008
    weinlove skrev 2008-04-13 14:55:15 följande:
    seriöst. varför ska du ha medicin hela tiden när du kan få hjälp på annat vis?
    Håller med!
  • Vi2alltid

hade de funnits medicin som funkar på så kort tid hade det nog varit lättare att få upp näringen på människor som läggs in akut för anorexia...
    ät extra tilskott med vitaminer och så finns det väl hälsokost som du kan äta för att "bygga upp" dig, men då måste du ju träna samtidigt

• Vicka81

Köp näringsdrycker på apoteket. De har högt kaloriinnehåll och är nyttiga.

• Balinda

jag hänger inte med här.. är du 17 år? du kanske har växt färdigt ännu? ska du gifta dig?
    hur liten e du? du kanske e lagom för din längd och ska sy in klänningen?

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!