• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • sany

kan du ge mig sida för medicin sa tar jag den till läkare

• sany

hahah men kan inte ni fatta att der er viktigt för mig

• weinlove
    Joji skrev 2008-04-13 14:29:42 följande:
    Allvarligt talat... Jag ger upp.
    ja jag med.
  • BröllopJuli2008

Tycker detta låter lite sjukt..

• Miss Emi

Klänningen bör anpassas till den kvinnan som bär den och inte tvärtom!

Jag tror du blir jätte fin som du ser ut nu också med lite justeringar på klänningen! Annars kan du ju alltid fixa en ny klänning istället...

Satsa långsiktigt istället på träning och bra kost!

Lycka till!

• sany

ooo gud kan inte nån hjällpa mig

• Lillsnufflan

Det i särklass bästa sättet att öka sin aptit är att röra på sig. Ta en promenad, gå och simma, ut och pyssla i trädgården om du har en. Vad som helst, bara du kommer igång. Hjälper inte det tror jag ändå att du ska uppsöka läkare igen.

Har du sådan brist på aptit att inget du gör på egen hand hjälper och det dessutom håller i sig, så är det ju uppenbarligen något fel. Depression? Man kan faktiskt lida av det utan att känna sig uppenbart ledsen och deppig. Sömsvårigheter och aptitlöshet är rätt vanliga symtom.

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!