• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • Maja74

Vet inte om frågan är allvarlig eller om någon driver med oss här men det finns iaf kosttillskott som kan hjälpa dig att gå upp i vikt. Tror det finns både på apoteket och på hälsokost, kolla med dem.

• sany

jag driver inte jag vill varkliger gå upp i vikt vad heter den medicinen??

• Lady o Lufsen

Nämen Sany...har du glömt att den dyraste och finaste parfymen kommer på SMÅ flaskor..?

Lycka till med vad du än bestämmer!!!

Kram/ Lady

• blommisen

har bara läst ditt inlägg men det är väldigt farligt att gå upp i vikt så snabbt och framförallt med onyttigheter, men om du vill gå upp i vikt i framtiden så ät bra och varierad kost och styrketräna så du bildar muskler och kondition

du kan skada din kropp allvarligt om du bara äter skit så gå till en sömmerska istället och fixa klänningen el köp en ny

Lycka till

• Lövings

Har inte den där månaden och 10 dar gått snart?
    Har du sytt in klänningen då?

• sany

inte än jag har köp en ny klänning men ska fortsätta att kämpa att gå upp i vikt så snart så möjligt

• Zozo

Sany var du inte 17? Far man gifta sig da? *nyfiken*

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!