• sany

snälla hjälp viktigt för mig!!

hej jag vill ha upp i vikt sa fort sa böjligt p.g.a min brundklänning jag har köpt de men den siter inte sa bra för mig jag beöver 6-10kg
    vet nån någon medici från nån annat land om det finns inte i sverige ler nått snälla hjälp jag beöver dom (jag vill inte sy om klänningen skulle inte va bra) jag har en månda och 10dar på mig hjällp snälla

• Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!
  • Pyron

Chips, godis donouts.

Det rä det som får mig att gå upp.

• junikul08

10 dagar låter som mkt ont om tid. Hyr en sömmerska istället.

• misstrixie

Det är inte bra för kroppen att gå upp i vikt så snabbt, i synnerhet inte genom "tvång" som att proppa i sig onyttig mat eller skumma preparat av något slag... jag tycker INTE man ska belasta den på det sättet. Ändra på klänningen i stället för på kroppen, kroppen ska du ha längre...

• Lillsnufflan

Jag skulle ändå rekomendera att du går till en sömmerska och syr om klänningen. Eller i värsta fall köper en ny. Om du försöker gå upp/ner så mycket på tio dagar kommer du att vara ett vrak på ditt bröllop och förmodligen inte orka ta dig igenom hela dagen.

Jag förstod inte riktigt om du ville gå upp eller ner? Om du vill gå ner och inte sy om klänningen kan du ju prova med en korsett.

Lycka till! Jag är säkert på att du kommer att se fantastisk ut.

• sany

aa jag vet men jag vill varklingen det hjällp

• Joji

Får nog hålla med MissTrixie... Absolut inte bra att varken gå upp eller ned i vikt så fort...

Ät mycket, bra mat! Så behåller du hälsa, och syr in klänningen, mitt råd!

• weinlove

låter bara dumt att utsätta kroppen för så mkt extra vikt på så kort tid. Du kommer inte att må sådär toppen av det och du vill väl va piggelin på din bröllopsdag. Boka en sömmerska som tar in den istället.

• sany

men jag vill gå upp i vikti jag er för smal alla tycker det jag mår inte bra utt av det

Svar på tråden snälla hjälp viktigt för mig!!