• MissieA

SÅÅ trött på en del kommentarer!!!

Jag är faktiskt helt trött på en del kommentarer här på BT!! Man är inte mindre smart bara för att man är yngre än vissa och visst kan man vara klok och göra smarta beslut även om man är yngre!!

Jag vet att en del säger att erfarenhet kommer med åldern, men tyvärr är det inte så i vissa fall och jooo en 20 åring kan vara såååå mycket klokare än en 40 åring. Alla är vi olika så snälla sluta med kommentarer som " lyssna på mig, jag är äldre", "jag har gått genom så mycket än dig och är smartare".. Döm mig inte efter min ålder utan efter mina handlingar och hurdan jag är som person. Jag är 20 år men det är bara en siffra!!..

Var vara tvungen att skriva av mig litee..

• Svar på tråden SÅÅ trött på en del kommentarer!!!
  • Zozo

MissieA - AHA, avslöjad! Da ÄR du 30!! Minst! *fniss*

Nej men det finns ju massor av kommentarer i den stilen; tänker pa en som nyligen talade om "lantisar" som alla var snala, medans "stadsbor" minsann visste hur livet skulle vara...

• Tit

Tack, jag vet tyvärr av erfarenhet, "råkade" en gång peka finger åt en bilist när jag cyklade sen såg jag att det var en jag kände och respekterade, det var mkt pinsamt...

• Karga81
    Tit skrev 2008-03-13 14:29:56 följande:
    Det är ok, många här är väldigt snabba att döma och det blir väl lätt
    så när man sitter anonym framför ett tangentbord. Vi måste tänka på att
    alla här är riktiga människor och tänk om man plötsligt råkat vara
    bitchig mot nån man känner eller en släkting!!
    Amen !

tror att många "förmaningar" eg är råd och grundar sig i vilja att hjälpa till, men finkänsligheten går ju förlorad över tangentborden...
  • MissieA

Tit, hahahahahaha sorry men var bara tvungen att skratta lite.

Zozo, haha ser du 20 är bara en siffraaa.. Nee men håller med samma sak på båda hållen verkligen.

• Fru Cinderella

girl in love skrev 2008-03-13 14:35:57 följande:

Klippa kalsonger!?1
    Läs längre upp i tråden
  • MissieA

girl in love skrev 2008-03-13 14:35:57 följande:

Klippa kalsonger!?1
    Ja en del har det på möhippan. Bruden får klippa av tvättlappen på killars kalsonger som hon möter ute på stan.
  • Aleta

Ni måste förstå att vi gamlingar är avundsjuka på att ni är unga och snygga ju!

Skämt åsido - hoppas någon ger mig en spark i baken om jag blir sådan.
    Du har helt rätt! Ålder är bara en siffra.
    Är man korkad så är man det förmodligen hela livet.
    Är man klok så var man det antagligen redan som barn.
    Och vad gäller erfarenheter - tänk vad bra om man kunde lära sig av andras misstag, men jag tror nog att man måste göra sina egna tabbar.
    Se så smart jag har blivit med åldern ... aj! - spark i baken -

• Fru Cinderella

Då kan man ju egentligen komma fram till följande:

De som är omogna är de som klankar ner på de unga,
    inte tvärt om!

Svar på tråden SÅÅ trött på en del kommentarer!!!