• MissieA

SÅÅ trött på en del kommentarer!!!

Jag är faktiskt helt trött på en del kommentarer här på BT!! Man är inte mindre smart bara för att man är yngre än vissa och visst kan man vara klok och göra smarta beslut även om man är yngre!!

Jag vet att en del säger att erfarenhet kommer med åldern, men tyvärr är det inte så i vissa fall och jooo en 20 åring kan vara såååå mycket klokare än en 40 åring. Alla är vi olika så snälla sluta med kommentarer som " lyssna på mig, jag är äldre", "jag har gått genom så mycket än dig och är smartare".. Döm mig inte efter min ålder utan efter mina handlingar och hurdan jag är som person. Jag är 20 år men det är bara en siffra!!..

Var vara tvungen att skriva av mig litee..

• Svar på tråden SÅÅ trött på en del kommentarer!!!
  • Fru Cinderella

*skålar med kaffekoppen*

/23-åringen som är gift och fått höra en hel del innan hon sa ja här på BT. Om att jag inte vet vad kärlek är pga. min ålder, att mitt äktenskap var dömt på förhand etc etc...

• Zozo

Haller med dig fullständigt, men pa vissa kommentarer ser man ocksa att VISSA 20-aringar är fullständigt naiva!

• Fru Cinderella
    Zozo skrev 2008-03-13 14:27:43 följande:
    Haller med dig fullständigt, men pa vissa kommentarer ser man ocksa att VISSA 20-aringar är fullständigt naiva!
    Det är också sant..
  • MissieA

Hehe skålar med te koppen det är faktiskt diskriminering det med hehe.. Du har lyckats och kan säga " haha vad var det jag sa"

• Zozo

Och för den delen sa kommer samma "förklaringar" pa andra hallet "Aha du vill inte ga och klippa tvättmärken i folks kalsonger pa stan, da är du nog MINST 30.."

• MissieA
    Det är verkligen sant! Men känner ibland att en del bara ser dem 20 åringarna och inte oss som faktiskt är kloka och kan ta vuxna beslut.
  • zukigirl
    Vilket även stämmer på en del kommentarer från 40-åringar!

Hälsningar från en 39-åring! 
  • Juliazzb25

som hon B-känndisen som vill sälja bilder av bröllopet till nån tidning utan att hennes make vet om det....

• Tit

Det är ok, många här är väldigt snabba att döma och det blir väl lätt så när man sitter anonym framför ett tangentbord. Vi måste tänka på att alla här är riktiga människor och tänk om man plötsligt råkat vara bitchig mot nån man känner eller en släkting!!

• MissieA

Zozo, jag är 20 och vill inte klippa tvättlappen på kalsonger hehehe

Svar på tråden SÅÅ trött på en del kommentarer!!!