• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • TyresöBrud

Cindell
    Tycker att det låter som ett toppen pris, vi betalar 2200 för bara vigseln.
    Har inte bestämmt hur det blir till festen men just nu så lutar det åt DJ. Usch, det börjar dra iväg!

• kalevala
    cindell skrev 2008-03-20 12:40:27 följande:
    Är det någon av er som har trubadur eller så under cermonin och festen? Vad betalar ni för det i så fall? Är 4500:- mycket pengar för alltihop?
    VI BETALAR 5000:- SÅ DET ÄR LÅTER OK.
  • kalevala

då är det en kille under vigseln o han har ett band så de spelar på festen sen

• cindell

TyresöBrud:

Ja det börjar verkligen dra iväg. Skulle också kunna tänka mig att bara ha på cermonin. Men det är få som ställer upp på det och dessutom tyckte jag att det inte va så stor skillnad som sagt. Även om det är dubbelt upp från att bara vara med 20 minuter på cermonin...... Jag vet inte.... Vad ska jag dra in på liksom?

• Virvel

Vi betalar samma pris som er för en i vår stad välkänd trubadur.
    Han spelar från 21.00-02.00 med lite pauser med inspelad musik. Skulle bli lite jobbigt för hans röst annars.

cindell skrev 2008-03-20 12:40:27 följande:
    Är det någon av er som har trubadur eller så under cermonin och festen? Vad betalar ni för det i så fall? Är 4500:- mycket pengar för alltihop?
  • bridesilly

Ingen präst och toastmaster har hoppat av...bläääh nu blir jag stressad

• nilia

bridesilly:
    Skickar över en styrkekram till dig! Hoppas verkligen att allt löser sig! Jobbigt att toastmastern har hoppat av nu oxå, dålig stil=(

• bridesilly
    nilia skrev 2008-03-21 19:08:08 följande:
    bridesilly:Skickar över en styrkekram till dig! Hoppas verkligen att allt löser sig! Jobbigt att toastmastern har hoppat av nu oxå, dålig stil=(
    tack tack som tur är så vill mina tärnor ta över den uppgiften så där kan man pusta ut något men det här med prästen får jag gråa hår på nästan
  • Helena1978

Hej hej.

Vi kommer också att gifta oss detta datum i Leksands Kyrka kl 16.00.

Svar på tråden 080809 del 3