• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

fransförlängning kan inte jag ha jag skulle ha sönder dom när jag sover

• nilia

Jag ska oxå fixa mina naglar på salong, har egentligen väldigt starka naglar, men hon som ska göra dem rekomenderade ändå att sätta på lösnaglar. Får se hur jag gör!?
    Men när det gäller fransar så ska jag ha mina egna=)

AoM
    Helt galet att försöka bjuda in en eventuell flickvän, ibland undrar man ju hur folk tänker!
    Och allvarligt talat, hur kul skulle hans eventuella flickvän ha, jag menar hon lär ju inte känna någon!
    Folk har så dåligt med respekt tycker jag..

lollan82:
    åh va jobbigt! Hoppas att det löser sig på något annat sätt. Det brukar ju alltid lösa sig och oftast tom bli bättre då!

• bridesilly

AoM

Eventuella framtida flickvän? jösses kan man bjuda med en kanske flickvän i förväg? nej har jag svarat när folk vill ta med sig extra som vi inte ens känner.

• lollan82

haha bjuda en framtida flickvän.. det var inte lite fräckt gjort av dem..
    jag vi kollar andra alternativ nu.. vet ni nått slott.. eller fin kyrka i hbg?

med bra pris haha

• lollan82

haha bjuda en framtida flickvän.. det var inte lite fräckt gjort av dem..
    jag vi kollar andra alternativ nu.. vet ni nått slott.. eller fin kyrka i hbg?

med bra pris haha

• svalan77

vi räknar med att vissa av våra singelgäster kommer att ha pojk eller flickvänner när det väl är dax för vårt bröllop... men vi har inte sagt nått om det.. men det innebär att vi är förberädda på vissa förändringar i gästlistan.

Eftersom vi flyttade ihop och förlovade oss på bara några månader och gifter oss efter 1,5 år tillsamans. så vill vi inte utesluta eventuella nya kärlekspar i vår bekantskap.

/e

• TyresöBrud

Skit! Har precis räknat ut att jag kommer att få mens på bröllopsdagen som kommer att hålla i sig hela vistelsen i Paris.
    Tur att det finns piller mot problemen i alla fall :)

• matteve

Åh, typiskt. Tur att det funkar med piller för din del. Jag har provat två olika sorter, men inget funkade att skjuta upp mensen med. Eller du kanske menar p-piller?!

TyresöBrud skrev 2008-03-19 09:40:05 följande:
    Skit! Har precis räknat ut att jag kommer att få mens på bröllopsdagen som kommer att hålla i sig hela vistelsen i Paris.Tur att det finns piller mot problemen i alla fall :)
  • bridesilly

Åååååh, nu vet inte vår toastmaster om denne klarar av sina uppgifter

• Bride in England

Tyresö Brud

Vilka piller ska du ta, har du tagit dem forut? Min mens har nu borjat bli oregelbunden, det ar som om den vet om att det ar brollop pa gang. Sa jag kan mycket val komma att fa den

bridesilly

vad ar det han inte klarar av att gora? Vi har inte ens briefat var toastmaster an, hoppas pa att han kommer att kanna att uppgifterna e ok!

Svar på tråden 080809 del 3