• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Emkalo

Matteve, har du varit på Maldiverna? vi ska till Kuredu, jag hoppas det blir sol och bad i tre veckor :)

• Nufsan

Ååååh det bara rusar iväg tycker jag

cindell skrev 2008-03-09 11:57:50 följande:
    5 månader kvar tjejer!
  • nilia

Woho det är ju inte alls lång tid! Det kommer bara säga poff så står vi där=)

• AoM

Fem månader är ju inget, nyss var det ju ett år kvar :D

• AoM

Hm, det där lät kanske lite fel. Menade att tiden går så fort :) Nyss var det ett år kvar och nu bara fem månader, snart är vi där!

• blivandefrularsed

Ja, nära!!! Längtar så och jag tror att m2b börjar längta lite också. För honom har det varit så långt bort förut, men jisses vad fort månaderna går nu.

Har bestämt mig för vigselringen så den ska vi beställa snart. Funderar på att ta två stenar till, väntar på att få veta vad priset blir då. Min tärna sa: Självklart ska du ha två stenar till!!
    www.engelbertstockholm.com/products/
    LÅG NOUVEAU FADEN

Första placeringskortet finns i mitt galleri. Tänkte börja fixa lite med dom, vet ju iaf att familjerna kommer och mina vänner även om dom inte anmält sig än. I påsen ska det ligga lite smågodis. Tycker ni att vi ska lägga godiset i en liten plastpåse? Måste ju göra dom iaf en dag innan och vill inte riskera att godiset blir torrt.

• bridesilly

Ooooh fem månader idag, hur kan man bli så löjligt glad för att det är en hel månad mindre än ett halvår kvar !?!?
    Jag blir det iaf

• matteve

Nej, men skulle vilja åka dit!

Emkalo skrev 2008-03-08 23:25:17 följande:
    Matteve, har du varit på Maldiverna? vi ska till Kuredu, jag hoppas det blir sol och bad i tre veckor :)
  • TyresöBrud

5 månader!! Wow va tiden går fort!

Emkalo
    Jag och m2b var på Kuredo för 2,5 år sen. Det är ett paradis! Ni kommer att få en fantastisk Beöllopsresa

Svar på tråden 080809 del 3