• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Nufsan

Jag har känt samma sak och det är väl så... att det kommer att gå upp och ner lite nu och då!

jag har inte heller riktigt bestämt mig för vilken ring jag ska ha, måste också ta itu med den biten. Ska ner till Juvelen i Skrapan och försöka lösa det hela!

AoM skrev 2008-03-11 19:13:51 följande:
    Usch, just idag har jag noll bröllopssug. Jag har inte bestämt mig för ringarna, vi har inte tittat på kläder till sambon, vi har inte löst musiken på festen. Det känns som om det finns såååå mycket att göra!
  • AoM

Lite mer bröllopssug idag, sitter och letar resor nu!

• Bride in England

Ja den vore harlig att ta en tur med! Britt alltsa. Vet nagon hur mkt det kostar? Fru Hä till exempel?

Emkalo skrev 2008-03-11 15:48:15 följande:
    Bride in England, jag håller med dig!! Iofs dyker vi inte, vi golfar inte... :) men vi kan snorkla, bada, sola, äta, sova, läsa böcker och bara vara. När åker ni? Vi kommer hem 31 oktober. Det finns ju utflykter man kan göra. Jag har blivit varmt rekommenderad att spendera en dag på båten Britt. Har hört att den är väldigt populär så man bör boka den ganska snabbt när man kommit ner (alltså boka den för att ta turen kanske ngn vecka senare) eftersom det snabbt blir fullbokat. sen tänkte vi väl göra ngn snorkeltur osv... Tror det blir grymt härligt :) Måste fixa hundvakt bara, men det ordnar sig :)
  • bridesilly

ikväll ska ni titta på bröllopsbonanza flickor...det är final med 2 st bröllop Kanske man får lite inspiration

• TyresöBrud

Ja nu är det dax för Bröllopsfinalen

• nilia

Emlako:

Vi vill bara njuta och ta det lugnt! Har rest vääldigt mkt ihop under våra 6 år tillsammans och älskar det! Nu känner vi väl att vi vill åka till ett ställe där vi inte har varit förut som känns extra lyxigt;) Så just nu håller vi på att undersöka Aruba eller någonstans i Florida. Det ska vara total avslappning i 2 veckor=)

• Emkalo

Nilia, ngr bekanta till mig var på Aruba förra året på bröllopsresa, tror dem tyckte dte var jättebra!

Bride in England, jag tro hon vet vad det kostar :) Men kolla oxå www.kuredu.com, det finns prisinfo där www.kuredu.com/sport_fun/kuredu_island_resort_trips_tours.aspx

Det står 120 USD/Pers där. Jag tror vi tänkte göra den eftersom fru Hä verkligen rekommenderar den! Kan jag fråga dig, ska ni vaccinera er? Verkar som man bör vaccinera sig mot hepatit A, och så bör man ha grundskyddet, men det tror jag väl man fick i skolan :) Jag är inte så orolig av mig.

• Bride in England

Emkalo

tack for lankarna! Jag ar inte saker pa hur vi gor med vaccinationer faktiskt. Enligt Fru Hä har hon aldrig vaccinerat sig... och om man fragar hos lakaren rekommenderar de val allt mellan himmel o jord. A andra sidan tror jag det ar gratis har i England sa vi kanske gor det for sakens skull. Jag tog vaccinationer for en Asien-resa for typ 8 ar sedan men har ingen aning om hur lange de varar!?

• bridesilly

Min söta och snälla syster har ordnat så att en dom känner som precis utbildat sig till fotograf har åtagit sig att föreviga vigsel, gästerna och festen Jättebra tycker jag. Vi kommer ha den fotograf vi bokat för bröllopsbilderna men den "nya" tar alla andra bilder

• Mrs Robin Hood

Ingen här hoppas väl att det ska regna den 9 augusti men för att gardera oss måste man ju köpa ett snyggt paraply. Har sett vita stora fina med "vågade" kanter. Någon som vet vart man kan få tag i dessa. Kan man beställa på nätet vore det ju perfekt.

Svar på tråden 080809 del 3