• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • Bride in England

AoM

Nej nej nej!! Det ar helt fel och valdigt respektlost att begara nagot sant. Vi har just bestamt oss for att inte bjuda "+1" forutom om vi kanner partnern for vi har ocksa tvingats lata bli att bjuda manga som vi garna hade velat ha dar pga platsbrist. Jag kommer att saga NEJ till de som undrar. Det ar ju inte de som betalar for kalaset!! Tycker du ska vara rak, klar o tydlig med det sa slipper ni oroa er for en extra gast sen. Jag fick forresten fragan av en kompis idag "gor det nat for er om jag inte kan svara forran lite senare? Jag vet inte riktigt hur jag har det da..." Jag har inte ens skickat ut inbjudan an! Jag sa till henne att vi kommer ju inte ha OSA riktigt an men tyvarr maste alla svara innan dess sa att vi kan planera. Folk fattar nog inte hur mycket planering som kravs infor ett brollop!

• kalevala

nej......det är tydligt...............

• Mrs Robin Hood

Precis vad jag letade efter. Tack!

bridesilly skrev 2008-03-13 23:00:24 följande:
    jajamen här finns det ett vitt paraply eller snarare ivory som är stort nog för två butik.brollopsbubblor.se/å du man kan ju behöva paraply iaf för fotografering för den 9 augusti kommer det vara strålande solsken så du behöver skydd och inte får solen i ögonen Mrs Robin Hood skrev 2008-03-13 22:22:15 följande:
  • bofinkarna

Jag tänkte göra nagelförlängning på fredag eftermiddag :D

• bridesilly

varsågod
    Mrs Robin Hood skrev 2008-03-14 21:41:16 följande:

Precis vad jag letade efter. Tack!
  • lollan82

jag har fått ett eget startkit gelenaglar..av min M2b
    så jag ska göra på mig själv..
    ska ha lite dustglitter och en diamant på nageln.. har gjort några gånger inann. inte alls svårt.. å MKT billigare haha

jag får snart panik!!

de som skulle fixa catering samt servering har backat ur... ansåg sig inte ha tid.. så här står vi nhu..
    kyrkan är bokad, samt lokal betald.och jag har bokat tid för smink + frisyr. men inget mer..

börjar bli deppig då jag inte verkar hitta catreing nu..
    behöver lite pepptalk

• AoM

Jättetrist att cateringen har dragit sig ur!! Riktigt illa av dem faktsikt!

Men, ert bröllop kommer ändå bli fantastiskt och ni kommer hitta en jättebra cateringfirma (eller annan lösning?) och allt kommer bli strålande!!

:)

lollan82 skrev 2008-03-15 09:10:12 följande:
    jag har fått ett eget startkit gelenaglar..av min M2bså jag ska göra på mig själv..ska ha lite dustglitter och en diamant på nageln.. har gjort några gånger inann. inte alls svårt.. å MKT billigare hahajag får snart panik!!de som skulle fixa catering samt servering har backat ur... ansåg sig inte ha tid.. så här står vi nhu.. kyrkan är bokad, samt lokal betald.och jag har bokat tid för smink + frisyr. men inget mer.. börjar bli deppig då jag inte verkar hitta catreing nu..behöver lite pepptalk
  • blivandefrularsed

Ja, det ordnar sig! Det är ju rätt lång tid kvar ändå. Vi har inte bokat catering än.

• bridesilly

Är det någon som ska ha lösögonfransar? Kan någon rekommendera vilken sort man ska ha isåfall? dom som är som små singlar eller en hel rad? märke?

• TyresöBrud

Jag funderar på att göra fransförlängning, är det någon av er som gjort det? I så fall hur länge höll det sig snyggt?

Svar på tråden 080809 del 3