• Lapinette

Barnkarusellen

Vem vill vara med på barnkarusellen? Kanske funderar på att göra ett försök, ett avstamp och hoppa upp eller vem vet du kanske redan sitter där med den lilla i famnen? Här inne är vi ett gäng som har stött och blött detta med tantens månatliga besök, huruvida rosenrot kan hjälpa till, kiss på stickan eller kanske en sjuhärliga massa hormoner?

Nåja, de flesta av oss har faktiskt lyckats och flera trådbebisar har tittat fram sedan vår start sommaren 2006. Så numera innehåller denna sida även frågor som vilken barnvagn som rullar bäst i stadsmiljö och hur i helsike man får ungen att sova på nätterna!

Välkomna in alla gamla veteraner men även ni som är nya. Bered er på många inlägg och mycket skratt och gråt!

• Svar på tråden Barnkarusellen
  • nennesjuttioåtta

hejsan alla glada! Hoppas påskharen har med sig fina ägg till den lilla duracell-kaninen

Här är det den trista tiden mellan ÄL och mens och jag är skendräktig som vanligt. Eller inte alls så mycket, egentligen. Men det sedvanliga bröstspänningarna är här så jag funderar på att skippa min planerade löparrunda ikväll för det är så obekvämt att springa då. Jo, även för en 70A så känns det, fattar inte hur ni med större lökar kan röra er, så fort det gungar till så blir man ju helt matt. Ok, eftersom det är lite snö här med så hade jag nog inte sprungit ändå (har hållit mig inomhus och tränat hela vintern, så det hade ju varit premiär) men det känns ju bra att få skylla på något.

Anyone for popcorn?!?!

• nennesjuttioåtta

hihi, vad jag skrattar åt dina upptåg, Cicci! Blev du så chockad av att se schnabeln?!?! hehehe, jag säger som Muggles, jag tittar inte så ofta, däremot klämmer. Den är så söt när den är mjuk.

Har inte hunnit läsa så noga men hoppas att du får ordning på blodtrycket, Tinga!

*få se nu...*

• Mrs  B

Svärfar kom på besök för att leka med Max nu efter dagis. Tog båda pojkarna på en liten promenad så nu är man alldeles själv i en halvtimme ungefär. Känns konstigt.........

Passar på att laga lite wokmat. Mums!!!!!

• nennesjuttioåtta

Å Moppy är tebax också, härligt!!! Hej tjejen!

• nennesjuttioåtta

shit pommes frites är det bara jag här inne idag, eller?

Nåja, ändå dags för fika snart. Härligt!!

• nennesjuttioåtta

Hej MrsB!!! *vinkar febrilt!*

• nennesjuttioåtta

passa på att njuta nu, medan svärfar har hand om grabbarna. Hmmm... vad ska man då hitta på...? Kan tänka mig att när ett sådant tillfälle infinner sig så har man glömt allt man tänkt göra så snart man blir "ledig".

Svar på tråden Barnkarusellen