Västeråsbrudar
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Jag har väl ca. 3 kg kvar, men önskar gå ner ytterligare 2-5 kg efter det för jag la på mig en del sitta-still-jobb kg före det. Det syns ju tydligt när man är kort. Så länge "julgranen" på ryggen försvinner så blir jag glad.
Hehe, vet vad du menar med "julgran". Den skulle man ju vilja ha bort minst till tjugodag knut iallafall! :) Jag skulle vilja gå ner 8 kg, men det går trögt. Att jag skaffat mig ett sitta sittandes jobb samtidigt som sambo har ju inte gjort saken bättre.
Nä, det brukar gå stabilt uppåt. Långsamt, men helsäkert 100%.
Nu har jag iallafall börjat gå till jobbet varje dag + ta längre promenad efter arbetsdagen de dagarna jag inte är på gymmet. Förhoppningsvis ger det resultat, men vill ju ha resultat nuuu... Nåja, ingen mening att klaga.
Själv försöker jag träna 3 dagar i veckan, blir oftast 2 dagar, men bättre än ingen alls.
Mitt mål är att träna 3 gånger i veckan. Det gjorde jag innan jag blev sambo o stilla sittande, oftast blir det 2 gånger men även en gång är bättre än ingen gång.
Jag tränade 4 gånger per vecka innan jag skaffade barn och flyttade till V-ås. Hade lite nicare kropp då för tiden.
Det är väl bara att inse att man med stor sannolikhet inte kommer få tillbaka den kroppen man hade för 10 år sen och knappt det. Så själv tycker jag att jag gjorde rätt när jag rensade bort alla kläder som var för små. Bättre att nån behövande får dom. Om jag nångång skulle komma ner i den storleken igen så lär dom vara så omoderna, och dessutom ger det mig mer belägg när jag säger till sambon att jag måste köpa nya kläder för jag har inga. :)
håler fullständigt med dig har shoppat i helgen på wear it och new yorker ......massor.....
miss u skrev 2007-10-15 14:27:43 följande:
Jag shoppade på Tati. Hittade äntligen ett par nya jeans. Har inte haft koll på vilken storlek jag har gått upp till och med dom korta benen vet väl även du hur svårt det är att hitta byxor som passar.
New Yorker har jag knappt varit in i, och Wear it tyckte jag inte att jag hade så mycket. Eller så var jag mest sur över att deras öppningserbjudande endast var smal fit-jeans.