Västeråsbrudar
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Jag ÄLSKAR Wear it och New Yorker, min stil totalt
Jag gillade Wear it innan dom flyttade, så jag får ta o gå dit igen tror jag.. och ge New Yorker en chans också. Har fått för mig New Yorker bara har kläder för typ 20åringar. :)
Nja, det beror nog mer på din personliga klädstil än på åldern.
Jag klär mig rätt tufft, är 32 år och hittar alltid mer än jag har råd med på både Waer it och New Yorker. Älskar döskallar och ÄNTLIGEN är det på modet.
Kanske därför jag inte hittat nåt där. Jag är lite för mesig för att klä mig i döskallar. :)
Jag har alltid klätt mig mer åt goth och rock på min fritid, men nu börjar väl åldern ta ut sin rätt, men några nitar ska alltid finnas på mig eller en skalle någonstans. Jag smyger in min dolda personligehet, haha. Nu t.ex. har jag kofta och t-sthirt och kjol och ser snäll ut och så är nitarna på armbandet
Goth o rock har aldrig varit min grej.. men kanske kan bli om jag ger det en chans. Inte så troligt men det vet man ju aldrig förrän man har försökt. :)
Läste att du ritar byggnader, själv ritar jag kök har du läst på MDH? det gjorde jag.
Ah, skojigt att rita kök. Det skulle jag också kunna tänka mig att göra. Jag pluggade i Jönköping, men har nu återvänt till min hemstad. Vilken utbildning gick du?
Byggteknikprogrammet 120 p är inflyttad dvs inte v-åsare från början
Jag har också läst byggteknik, fast i Jönköping och med inriktning mot arkitektur. Får man fråga var du jobbar nånstans? Är nämligen lite jakt ute efter ett nytt jobb. Har hamnat inom konstruktion men skulle vilja hålla på mer med utformning.