• Skottdagen2008

Västeråsbrudar

Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?

• Svar på tråden Västeråsbrudar
  • miss u

Har du valt stället ute i Tillberga? Så stor skillnad ska det ju inte behöva vara! Var i Tillberga ligger det? Försökt kolla på hemsidan men hittar inte. Vi har ingen bil, men kan ju försöka låna om det är värt att åka ut dit.

Oh, jag märker att jag börja hänga alltmer på BT än att jobba. Inte bra! :)

• Skottdagen2008

Kolla på hemsidan längst ner, där har du tfn nr och adress om jag inte missminner mig:

www.24arat.se

och JO, det skiljer sig så mycket. Har svart på vitt att det gör det.

Läste du min tråd?

• miss u

Läste visst för fort både på tråden och hemsidan. Svårt att koncentrera sig när tanken är att man ska jobba samtidigt. :)

24karat hade inte öppet på helgen vad jag kunde se, och stänger innan vi hinner ta oss ut dit. Men det kanske går att höra ifall dom kan ha öppet lite längre..?

• Skottdagen2008

De har inget att visa då det inte är en butik, man diskuterar med honom hur man vill att den ska se ut eller kollar å nätet efter modeller som han kan göra.

• miss u

Ah, då är jag med. Tycker det har varit svårt att hitta på hemsidan, men jag tyckte ringarna med namn på utsidan var lite tuffa. Annorlunda. Undrar om man tycker det om 50 år också... Sen vet jag inte om 5,5 mm blir för mycket för mina små fingrar. Hade väl tänkt mig 3,5-4 mm. Oh, ju mer man tänker på det desto svårare blir det. Jag har ju min ingenjörsring också, så jag vill inte att förlovningsringen ska vara alltför lik den heller.

• Skottdagen2008

Jag tog inte examen, kom inte överens med min handläggare. Han var totalt ointresserad av det jag höll på med så det rann ut i sanden för jag flyttade i samma veva. Har alltså ingen ringa tt ta hänsyn till.

Jag ska ju ha det som jag skrev i min tråd

• Skottdagen2008

Jaja, nog om O.T. tillbaka till TS.

Har ni köpt tiara, smycken, skor och hur ska ni göra med ytterkläder?

• Gabbies

Smyger in o tipsar om att även Guldhuset Bronsil gör egendesignade ringar.. såg att ni disskuterade om det när jag tjuvkikade på er =)

• Celebriän

Hmm, inge tiara, smycken osv... jag är ju en omständig person :o) Ska ha virkad krona, mormors halsband (bl a min mor och min syster hade det när de gifte sig)men skor är jag lite fundersam över hur jag ska göra.. kommer ha vinröd klänning så jag får se vad jag hittar som matchar..

Ytterkläder har jag inte ens haft en tanke på! Det kan ju vara en idé om vi ska gifta oss i en gruva och sen ta oss därifrån till festlokalen... gosh... hur har du tänkt då skottdagen?

• Skottdagen2008

Lite osäker vad gäller ytterkläder, man har ju inte dem så länge,men de måste vara varma fast jag vill ju inte lägga ner en förmögenhet på något jag använder "synligt" en timme högst typ.

Svar på tråden Västeråsbrudar