Västeråsbrudar
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Är en brud bosatt i Västerås tycker det vore kul att utbyta tips och idéer, fika och planera, shoppa och pyssla ihop. Är det några intresserade?
Hejsan....får man vara med??
Bor oxå i Västerås.....
Ska gifta mig den 14 Juni 2008 i Badelunda kyrka och festen ska vi ha på Rocklunda....svärfar jobbar där så han fixar allt för festen där.....det blir säkert jättebra....
Jag var inne på Ursulas först å tittade på klänningar. Talade om vad jag var intresserad av för klänning å då plockades det fram allt förutom det jag bad om. Sedan blev hon ruskigt snorkig när jag påpekade det. Så jag gick med älgakliv till Ruths istället å servicen där var så bra så det kändes nästan pinsamt. Hon som hjälpte mig hittade nästan direkt den jag ville ha å var ruskigt trevlig......UNDERBART STÄLLE
Ska ha en klänning som heter Ivory Aldine.....jätte fin...
Det är en tub tops klänning med släp och lite utsvängd....inte snäv under midjan.
Fick ta st 40....USCH.....har oxå grav kilon att bli av med.....har siktat in mig på att gå ner ca 2 kg i månaden....det skulle ge mig en toppen figur till bröllopet, och det var den formen jag hade innan grav.
Våra barn ska vara med i kyrkan. De är 7,6 och nästan 2 då. Hoppas det fungerar.......
Ha det bra alla......kram
Vilken skillnad det är på Ruths och Ursulas verkar det som i alla fall. Det är nästan så att man skriver ut denna tråd till ruths, de skulle nog bli glada, eller nämna det i alla fall. alla mår bra av att få veta att man gör ett bra jobb. vad tycker ni?
Tycker jag absolut...jag kommer att skicka kort och blommor till dem när allt lagt sig efter vigseln. För mig är de underbara å jag måste tala om det för dom. Tycker alla ska tala om för dem hur bra de är om de fått den uppfattningen, det är ju faktiskt inte det lättaste jobbet.
Jo, vårt kort kommer de absolut att få. Jag har hört tidigare att Ursulas ska vara jättebra, men tydligen så är inte Ursula själv där längre, rykten (vet absolut inte om det är sant) säger att hon är sjuk som i typ cancer eller något sånt. Hennes medarbetare eller vikarie är i alla fall inte världens bästa på att vara serviceminded.
Jag tror Ruths fanlista bara växer och växer! Här är ännu en nöjd kund! Jag klev in hos dem som den förvirrade och okunniga kvinna jag är och praktiskt taget dansade därifrån. Trodde då inte att det skulle gå att få vare sig fason eller klänning på mig!
Efter alla fördomar man stött på när man talat om att man inte vill ha vit klänning så har jag i princip gömt mig och dragit mig för att pröva klänningar... Gruvade mig som bara den innan jag gick in, tänkte att det är ju ingen mening, men som tur är hade jag stöttning av mor (var lite orolig att hon skulle dra mig i örat för att få in mig hehe) och sen gick det ju bara vägen. Fick en massa förslag på allt annat också, brudbukett och färgtema osv. De var ett härligt gäng på Ruths!
Underbara människor där på Ruths........
MEN inne på Ursulas.....fy fan rent ut sagt......det var inte Ursula själv som tog emot mig så henne vill jag inte svära på. Men den förbannade bruden som var där.......vilken idiot.....ursäkta mina uttryck men jag blev så besviken när jag var där å nu när jag fått tid på mig att tänka igenom vad som hände där inne....ja då blir jag riktigt förbannad!!!!!
Jag är inte rasist på något sätt!!!!!, men tycker nog det är en fördel om man kan vettig svenska, har possitiv inställning till kunderna och hjälper dem få fram det de ber om. Det hade inte &%"¤#&( som var där när jag gick dit....SÄTTER ALDRIG MIN FOT DÄR IGEN......
Varifrån ska ni skaffa era ringar? Ska ni köpa färdiga eller designa eget? Vi kommer nog att designa egna och Juvelen ska få göra dem, då vi tror att de är de enda med kunskapen och kvaliten vi vill ha.
Skottdagen2008
Jag har varit till butiken som www.jempguld.se har i Köping. Har beställt ringar, ny förlovningsring och vigselringen. Ligger på Posten och väntar. Fick en avi idag. Så spännande!
Virvel:
Verkar de vara bra på jempguld? Har själv funderat på att åka till deras butik och se vad de har för något... men jag är lite osäker på hur kvaliteten på ringarna är. Speciellt efter insändaren i VLT idag om hur viktigt det är med bra kvalitet för att ringen ska hålla hela livet!
Jag tycker att alla ringar verkar så billiga mot det pris vi har för våra, men så kollar jag vidare på bredder och stenar och annat som vi önskar, material och kvalité och då är det helt plötsligt inte så illa. Vi kommer att betala ca. 25 000 kr för våra ringar.