• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • Skottdagen2008

Aaahhh, vad ni har hunniot med mycket. Har sjäklv hur mycket panik som helst.

• ~vinterbrud~

Ingen panik Skottsdagen2008! Du kommer hinna fixa det som är kvar till 29/2. Var det förresten du och din blivande som inte kunde bestämma efternamn; hur har det gått?

Åh vad avis jag blir på dig Akvavit som tagit tag i valsen och gått kurs! Önskar att jag kunde få med mig min kille på det. Han kan verkligen inte dansa vals så vi får nog köra vanlig "tryckare".

Ingen verkar ha fått någon möhippa i helgen.
    Min sambo ska bli haffad för svensexa nu till helgen - hoppas jag inte försäger mig i veckan bara.

• Skottdagen2008

Näe, inget efternamn förslag har dykt upp och jag r på honom varenda dag om det.

Vi har börjat på kurs, men min m2b har så fullt upp på jobbet att vi inte hinner öva och det är inte jag som INTE kan valsa för jag kan det ganska bra.

• c t

Jiihhaaaaa jag har fått tag på världens goaste bröllopstårta för 700:-/40 personer. *hoppar av lycka*

• ~vinterbrud~

Skottdagen - ni skulle byta båda två till något helt nytt väl?
    Och ni har kollat upp farmors och mormors flicknamn etc (fanns det inget släktnamn ni gillade)?
    Min m2b gör inte heller mycket självmant om man säger så. Jag brukar tillslut plocka fram 2-3 alternativ och kräva att han säger vilket han gillar bäst. Enda sättet att få några beslut fattade; annars händer INGENTING på vår planeringsfront.

c_t: vilket otroligt bra pris! Berätta; vad är det för tårta.

• c t

Det är en tårta med hjortron och mandelbotten. Vi har ju valt meny efter just norrland/lappland så vi kände att hjortron var helrätt och sen är den också skitgod. Vår tjej som ska sjunga på vigseln, det är hennes kusin som gör tårtan, hon är konditor i Kiruna så det är helt perfekt!

• Skottdagen2008

På min sida är det bara finska efternamn och eftersom vi är svenskar så vore det lite galet känns det som och på hans sida har de inte ändrat på flera generationer så det vill han inte heta. Klart jag har ju ett finskt efternamn eller tornedalskfinskt egentligen, men det känns mer rätt då det redan är mitt .

~vinterbrud~ skrev 2007-12-10 14:44:33 följande:

Skottdagen - ni skulle byta båda två till något helt nytt väl?Och ni har kollat upp farmors och mormors flicknamn etc (fanns det inget släktnamn ni gillade)?Min m2b gör inte heller mycket självmant om man säger så. Jag brukar tillslut plocka fram 2-3 alternativ och kräva att han säger vilket han gillar bäst. Enda sättet att få några beslut fattade; annars händer INGENTING på vår planeringsfront.c_t: vilket otroligt bra pris! Berätta; vad är det för tårta.
  • Sarah81

Vi var och kollade på lokalen i går då vi bara sett bilder tidigare och vi blev verkligen super nöjda. Den var perfekt för ossGlad

Då det gäller dans så måste vi ta oss ikragen ang koreografin till surprisevalsen. Vi börjar med  vals för att sedan rocka loss till ett grease medley. Vilket passar oss väldigt bra då vi håller på med jänkare. Valsen är jag inte det minsta orolig för då min sambo är dansinstruktör och jag tävlingsdansar på hobbynivå.Men det gäller ju att få en snygg koreografi.. Det känns som man har en del förväntningar på oss då gäller dansen.
    men det är jätte kul att så många tar valsen på allvar och rent går på kurs Kan tänka mig att det kan vara svårt att dra dit gubbarna.

Ct: Vilken fantastiskt god tårta du har fått tag den lät helt underbar. Sitter här och känner hur "snålvattne" börjar rinna

• Gotland08

Vilken god tårta ct, nu är vi inne på mat igen. Vi får nog döpa om den här tråden

Själv sitter jag med feber, igen! Det går inte den här veckan har fem konserter +genrep, luciatåg och julshow med eleverna... Ikväll är enda kvällen jag kan ta det lugnt, hoppas det går över. Just nu vill jag bara krypa till sängs och sova i dagar.

• Sarah81

Vad trist du ska behöva bli sjuk igen Gotland   Hoppas det får gå över snabbt så du orkar med dina konserter. Krya på dig!

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...