• Gotland08

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...

• Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...
  • c t

Han sa att hon inte var intresserad av någon "show off"

Då blev jag förbannad och svarade att det är jävligt märkligt att han inte förstår varför vi vill träffa henne lite innan bröllopet och att det inte handlar om någon "show off" samt att ligger det inte i deras intresse så ligger det definitivt inte i mitt.

• c t

Jag trodde bara att det satt föräldrar vid honnörsbordet men det beror kanske på hur stora bord man har

• ~vinterbrud~

Akvavit: tack (jag gör inte heller någon skillnad mellan ingifta och de som är syskon till mina föräldrar).

c t; vad har hänt?!
    Usch vad tråkigt att bli osams med folk, men det går att ställa till rätta. Blev han alltså arg över ditt "förslag"?

• ~vinterbrud~

(vårt honnörsbord är lååångt: för 16 personer. SÅ många föräldrar har jag inte )

• c t

Halva min gästlista

Jag tycker att man ska sätta dom närmsta vid honnörsbordet, så långt som det går.
    Min faster ska sitta så nära mig som möjligt tex, hon är även min gudmor.

• ~vinterbrud~

Vi blir 75 personer!
    (har förresten fått svar från ALLA gäster nu äntligen)

• Gotland08

Oj, ct vad tråkigt med marsalken! Men det verkar vara han som äger problemet...vänta ut honom lite och se vad som händer. Själv skulle jag tycka det var perfekt att få träffa brudparet innan man åker på bröllop. Hur kul är det att gå på bröllop om man inte känner brudparet?

Vi ska ha runda bord, åtta vid varje förutom vårt som blir för tio. Våra föräldrar, två av mina vänner och två av m2b´s vänner. Så vid vårt "honnörsbord" blir det bara föräldrarna som är släkt, de andra strösslar vi ut

Har bokat frisör idag! En sak att stryka från listan.

• c t

Jag skulle inte heller vilja gå på ett bröllop med 35 inbjudna och bara känna en person och aldrig ens träffat brudparet. Men det är jag det.........
    Men hans svar till mig gjorde att hon nu inte är bjuden så jag slipper bry mig om det.

• Gotland08

Kul med sovrummet! Härligt att kunna ticka av ett projekt. Vad är nästa ?

• c t

oooh lets see, idag ska jag måla taket som jag slipade igår och städa ur resten.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...