Januari-Februari 2008 fortsättningen...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Vår gamla tråd var avstängd så nu startar en ny. Fortsättning följer...
Hej där alla!
Jag gifter mig också i februari. Får man vara med här
Vad kul aroma! Självklart Här är en skön samling vinterbrudar. När och var i februari gifter ni er?
Tack tack!
Vi gifter oss i Gällivare den 16:e februari. Mitt i kallaste månaden. Börjar frysa här hemma nu så jag börjar ju undra lite över mitt val
aroma Ja, då får ni snö! Vi ska gifta oss i Visby den 2:a februari så vädret blir en surprise! Hur ser planeringen ut, har ni allt på banan?
Usch nej! Jag håller på att få magsår av allt. Borde nog lägga ner ett tag. Vet inte vilken präst det blir, har inte fått svar från alla gäster (OSA var 28 oktober...), hittar inga skor som passar i all snön, vet inte hur mycket mat som ska handlas (vi gör egen buffé), har inte hittat servetter än och lite annat som inte är klart än. Puh....
Hur går det för dig? Vad har du för färgtema?
Hur många gäster har inte svarat? Hur många har svarat ja? Akvavit, en i den här tråden, hittade ett par jättefina stövlar på e-bay. Kolla in hennes galleri! Jag funderar starkt på att köpa likadana och ha utomhus.
Ska hålla utkik efter servetter! Buffén har jag en hel massa tips om som jag kan skriva om när jag kommer hem från körrepet.
Vårt färgtema är grått/silver, cremévitt och väldigt ljustrosa. Inte ska du lägga ner och få magsår. Använd dig av oss! Jag älskar att ge tiotusen tips Vi höres senare!
Tack Gotland08!
Maten är bestämd men jag vet inte riktigt hur jag ska räkna ut hur mycket som går åt. Det står lite olika på sidorna jag varit inne på. Och servetter, jag vill ha tygservetter och det är inte så billigt.... Ska kolla IKEA på mellandagsrean.
Vi har fått 67 ja-svar och väntar fortfarande på 4 som inte svarat. Eller egentligen 6. Konstigt att det ska vara så svårt. Tyvärr har nästan hela min släkt tackat nej vilket gör mig väldigt ledsen. De tycker att det är för långt att åka.
Vilka fina färger du ska ha! Jag ska ha rosa och brunt. Har låtit sy upp en ljusrosa klänning. Den är i alla fall nästan klar och jättefin! Ska genast kika på akvavits skor! Tack!
Hej Aroma!
Finns det inget ställe du kan hyra servetter av?? Vi skall ha catering och de hyr även ut dukar och servetter. Men det kanske blir lika billigt om man hittar på IKEA eller något på rea. Känner igen det med all stress, var nära magsår ett tag men såg till att lunga ner mig och skära ner på andra saker, bl a studier och köpte vissa grejor istället för att göra själv.
Kul med en till vinterbrud i gänget aroma!
Vi gifter oss tydligen samma dag, men jag i Kiruna... Inte vidare långt ifrån varandra och samma dag, KUL! (12 mil för er som inte vet)
Kul att se att du också har färgtema rosa och brunt, det har vi också!
Jag har hittat billiga tygdukar på IKEA, eller egentligen är det vita lakan men det behöver man ju inte säga... de är ju nya.
ser att det är många som har rosa och brunt. Vi med =)