• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • AoM

Tessan K

Här är en till som är uppe tidigt en lördagsmorgon! Tog dock ngn timme innan jag letade mig till datorn :)

Inspiration till korten - jag bor i Sthlm men är just nu uppe i norrland och hälsar på hos min mamma. Hon bor utanför en pytteptteliten stad. Igår åkte vi in till denna lilla stad och där har de öppnat en butik som rör papper och pennor och allt liknande. Ägarna var helt otroliga! De bjöd in oss på kaffe och sedan fick jag använda deras skärmaskiner och de formligen sprutade idéer!! Jag fick så många uppslag, jag har ännu inte hunnit sortera alla mina tankar :)

Jag var nog där i tre timmar, helt suverän service! Jag har varit in i några affärer hemma i Sthlm men där blir det så opersonligt, man är bara en i mängden.

Nej jag ska absolut gynna denna lilla butik och köpa allt mitt material där! De erbjöd sig att beställa hem allt jag ville ha!

Igår gjorde jag som sagt var två st kort. En som går i brunt och lite rosa/grått och det andra går i olivgrönt och cremevitt. Kan skicka bilder till dig senare om du är intresserad?!

Ha en trevlig lördag!

• Tessan K
    AoM skrev 2007-09-29 08:41:39 följande:
    Tessan KHär är en till som är uppe tidigt en lördagsmorgon! Tog dock ngn timme innan jag letade mig till datorn :) Inspiration till korten - jag bor i Sthlm men är just nu uppe i norrland och hälsar på hos min mamma. Hon bor utanför en pytteptteliten stad. Igår åkte vi in till denna lilla stad och där har de öppnat en butik som rör papper och pennor och allt liknande. Ägarna var helt otroliga! De bjöd in oss på kaffe och sedan fick jag använda deras skärmaskiner och de formligen sprutade idéer!! Jag fick så många uppslag, jag har ännu inte hunnit sortera alla mina tankar :)Jag var nog där i tre timmar, helt suverän service! Jag har varit in i några affärer hemma i Sthlm men där blir det så opersonligt, man är bara en i mängden. Nej jag ska absolut gynna denna lilla butik och köpa allt mitt material där! De erbjöd sig att beställa hem allt jag ville ha! Igår gjorde jag som sagt var två st kort. En som går i brunt och lite rosa/grått och det andra går i olivgrönt och cremevitt. Kan skicka bilder till dig senare om du är intresserad?! Ha en trevlig lördag!
    AoM

Hej,

Kul med fler morgonpigga idag! härligt med sådan service! Det är en nackdel med att bo i en storstad ( bor i Göteborg) att man inte får några extra service.... Du får jättegärna skicka bilder senare -behöver verkligen inspiration Mail: theresekarlsson19@hotmail.com

Ha en trevlig lördag du också!
  • cindell

Idag fick jag Panduro katalogen. Tror ni jag ska titta lite i den idag?

Såg även en fin liten mening som jag nog ska skriva med på festprogrammen. Idag blir två vänner en familj. Visst var det gulligt?

Panduro och jag hela dagen

• AoM

Cindell

Jag väntar på pandurokatalogen, känner mig lite dum när jag dagligen går igenom posthögen i jakt på just denna katalog:) Kanske det kommer imorn :)

• blivandefrularsed

Idag blir två vänner en familj...jättefint ju!!

• Virvel

I´m back!
    Vi har bytt bredbandsleverantör och det skulle i inte bli något avbrott alls. I fredags vid tolvtiden försvann vår uppkoppling och kom tillbaka nu för en liten stund sedan.
    Snacka om att jag har haft abstinens och varit nyfiken på vad som händer. Så nu är jag tillbaka.

AoM
    Du får väldigt gärna maila bilder på korten till mig också. Sååå nyfiken.
    lindagothberg77@hotmailcom

• Virvel

bridesilly

Läste i din blogg (och kommenterade) att din klänning äntligen hade kommit. Måste kännas otroligt skönt att den är hemma. Blev den som du hade tänkt dig?

• matteve

JAG SKA GIFTA MIG MED HONOM!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!!

*glädjerus*

Sorry, måste bara få utlopp för all glädje ibland. Bättre här än på t-banan... vilket händer ibland, men ändå.

Nyp mig!

• bridesilly

hur många av oss i tråden är det som redan har en klänning?

min kom idag, något för stor över byst och höft och en aning för lång men annars var den sååå fin

• bridesilly

nu ligger en bild i mitt galleri...den är vidare nertill och har chapel train även där med broderier, sjukt fint material

tar bort bilden igen sen för min blivande får inte se den