• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

Nej. Du måste gå in på dina inställningar och välja att du vill att ditt galleri ska synas.

• AoM

Tessan K och Virvel

Jag har inte glömt bort er, dock har kameran strulat så jag får inte in bilderna på datorn. Sambon försöker lösa det :)

Virvel

Var in på din sida och såg de JÄTTEFINA korten du har gjort! Hur gjorde du monogramet? Såg att du hade förklarat det men fattade ändå inte :) Vad är förresten en kantrivare?

Imorgon ska jag in till city (bor i Sthlm) och besöka diverse pysselbutiker i jakt på inspiration och att göra av med lite pengar på det jag hittar :)

Någon som har tips om butiker jag bör besöka? Matton, panduro?

• Virvel

AoM

Monogrammet är hemmasnickrat både i corel draw och word. Om du vill så kan jag maila det till dig så kan du ändra namnen till era. Det går också att ändra typsnittet på namnen. Ochtecknet går inte att ändra på.

Jag har köpt allt mitt material på Panduro så dom kan jag rekommendera.

Kantrivaren ser ut som en linjal men den har taggigt mönster som gör att det blir samma mönster i pappret när du drar av det mot den.

• bridesilly

Här händer det grejer i planeringen minsann.

igår kom klänning bolero och underkjol från kina hem..love it

idag köptes slöja från aspera, vit liten handväska, blått strumpeband

mannen köpte sina finskor och vit skjorta och vi har sett ut vilken slips och plastrong han ska ha till kostymen.

• Virvel

bridesilly

Ska din kille också ha vanlig kostym? Du skriver att ni har valt ut vilken slips och plastrong han ska ha. Ska han byta under kvällen mellan slipsen och plastrongen?

• AoM

Virvel

Det vore supersnällt om du ville maila det!
    anna@arhammar.nu

Imorgon blir det absolut ett långt besök på Panduro, ska fråga efter kantrivare då också!

Trevlig kväll!

• SlottsBrud2008

Hittade mina skor till bröllopet idag - ynka 100(!!!) kronor Sånt tycker vi om!!