• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • SlottsBrud2008

Jag var oxå provade klänningar på Singoalla i Växjö igår, hon hade verkligen sjuukt mycket klänningar hemma.
    Lyckades välja ut 7 st att prova.. tror ni jag ville ta med allihopa hem??
    Hittade faktiskt en A-linje skuren med bling bling som glittrade som stjärnor med riktigt låååångt släp, verkligen maffig!! Skulle passa superbra på ett slottsbröllop!!!
    Jag som hela tiden sagt att jag kan tänka mig allt utom A-linje Men ju mer jag tänker på den desto mer kär blir jag!!! Tänkte ta med mig nån som smakråd och åka dit nu i helgen igen, annars kanske den försvinner!!!

Iiiih... tänk så är det den som är DEN!!

Pratade med Slottet igår oxå, tårtan får man fixa själv (YES, min brors tjej och hennes pappa har ett konditori ), menyprövning är 2 datum i februari, musik får man fixa själv - men om man inte kan så hjälper dom gärna till (hur bra som helst, Jon har ju massa musikpolare ).
    Och rummen är inte så farligt dyra heller, 700 för enkel och 1000:- för dubbel. Har ganska många gäster långväga ifrån.

Det går framåt nu!!!

• SlottsBrud2008

Förresten!!
    Hittade en helt underbar sida med klänningar designade för Disney - efter Disney prinsessor!!
    Underbart för mig som är helt Disney-tokig!!

licensing.disney.com/Home/display.jsp&forPrint=false&language=en&preview=false&region=0

• blivandefrularsed

SlottsBrud2008

nepp, det funkar inte..

• SlottsBrud2008

Då gör vi såhär...
    Jag lägger in ordet STOPP med mellanslag före och efter på en del ställen i länken. Kopiera den, klistra in och ta bort STOPP!

licensing.disney.com/Home/display. STOPP jsp?contentId STOPP =dcp_home_pressroom_presskits_disney_weddings_ STOPP kirstie_kelly_041507&forPrint=false&language=en&preview= STOPP false&region=0

Hoppas det funkar nu då

• Virvel

bridesilly

Klänningen ser jättefin ut! Är lite nyfiken på vad du fick ge för den med frakt? Du behöver såklart inte tala om det om du inte vill.

• bridesilly

virvel

ja den är jättefin tycker jag Materialet är finast möjliga och broderier och pärlor och superfint gjort. Jag är supernöjd men jag måste ta in den lite över byst och midja. har vart och pratat redan med en sömmerska om att ta in den men det är väl lite tidigt än kan jag tänka mig.

klänning med underkjol och bolero gick på 2200kr och då har jag betalat tull med dom pengarna också.
    så billigt kundej jag inte ens drömma om att få en såhär fin och välgjord klänning

• cindell

Jag får inte till mitt bildgalleri. Har fått in två bilder men de andra som jag försöker lägga in kommer aldrig in. Vad gör jag för fel?

• Virvel

cindell

Har du kollat bilden så att den följer dessa punkter.

Bilden får inte överstiga 600 pixels på bredd eller höjd, filstorleken får inte vara mer än 2Mb och den måste också vara i formatet JPG, PNG eller GIF.

• cindell

virvel:

hmm neee det har jag inte tänkt på. Såg du någon av bilderna när du va inne?