• Virvel

080809

Jag kan inte låta bli att starta upp en tråd speciellt för vårt datum 20080809.

Hänger redan i trevliga augustitrådar men tycker det skulle vara kul med en tråd till för oss med samma datum. Så att vi kan sitta kvällen innan den stora dagen och vara nervösa tillsammans

Välkommna!

• Svar på tråden 080809
  • Virvel

Tessan K

Vi har redan bokat allt du nämnde bara för att vara säkra på att vi ska få bröllopet som vi vill ha det. Du är inte för tidigt ute med präst och festlokal. Däremot kan det vara så att frisör och dom som sminkar inte har fått sina scheman för 08 men jag har ändå pratat med min frissa och hon kommer skriva in mig så fort hon får nya planeringen.

• Tessan K

bridesilly o virvel

Tack för era svar. Känns bra att kunna rådfråga om vissa saker.
    I dag ska jag som sagt ringa o boka festlokal - känns kul att äntligen börja planeringen på allvar

• SlottsBrud2008

Här passar ju jag in :) 9 augusti 2008 händer det!!

• cindell

Välkommen välkommen!

Här diskuterar vi allt möjligt. Skönt att ha en liten stödgrupp

• SlottsBrud2008

Jag hade behövt en liten stödgrupp här hemma nu. Slottet vi ska gifta oss på har öppet idag, och m2b har aldrig varit inne i det och tittat.
    Så självklart tycker jag att vi ska åka dit.. men nehe då, han "orkar inte..."
    SUCK!

• cindell

Du får nog ge dig till tåls lite. Min sambo är helt inställd på resan för tillfället. Så värst många andra frågor svarar han inte på nu . Men jag är glad att han intresserar sig för en del i det hela iaf .

• bridesilly

Sen när alla vi 080809 brudar har gängat oss så hänger väl alla med på en uppföljningstråd och visar lite bilder hoppas jag ?!?!

• cindell

Det tycker jag låter som en bra idé! :D

• bridesilly

tycker jag skulle va roligt att se alla detaljer och klänningar som man har diskuterat under året

• SlottsBrud2008

cindell

Ja, det är ju lite sådär..
    Han har överlåtit nästan allt till mig, han vill vara med när det väl ska bestämmas nått - som vilka inbjudningar det blir till slut tex - men inte mer intresserad än så är han inte ännu.
    Men jag kom iväg till slottet iaf!! Såå fint är det.
    Och det finns så himla många fina ställen att fota på där oxå!!Längtar tokmycket!!