Virvel skrev 2007-09-11 09:39:21 följande:
AoMVälkommen till tråden.Jag tycker inte alls att det är konstigt att ni vill ha en egen dag för er bröllopsdag. Var gifter ni er?Vi gör våra trycksaker själva. Jag har gjort några olika varianter av inbjudningskort så vi får se hur det ser ut till slut. Då kommer vi också att veta lite mer exakt hur vigsel och festprogrammen ska se ut. Vill du kika på dom så hittar du dom här
lindaochjocke2008.weddingannouncer.com/photoa...Jag köpte boken du nämnde i förra veckan från Panduro. Tycker inte att den var så värst bra så jag har redan sålt den. Den gav inte mig några tips. Tyckte det var väldigt några exempel i boken. Finns den att låna på biblan så kan jag rekommendera det.
Hej!
När jag äntligen hittade en spännande tråd (inte för att det är svårt att hitta sådana i detta forum) försvann all min tid. Så, ledsen för sent svar!
Vi gifter oss i Söderfors kyrka, drygt tre mil söder om Gävle. Mottagning på herrgården i detta gamla brukssamhälle. Jag har hunnit titta i ditt album både en och två gånger, riktigt snygga inbjudningskort!
Ja efter att ha köpt boken kan jag hålla med dig, för få exempel för att vara värt slantarna den kostade.
Nästa vecka SKA jag börja med våra inbjudningskort - äntligen!! Var hämtar du all din inspiration ifrån?
Vi har funderat mycket kring färger, min sambo gillar blått men det är nog den enda färgen jag avskyr. Är mer inne på vitt-grönt, brunt-rosa osv. Finns mycket som är fint!