ja jag sitter och läser era inlägg och funderar och funderar....jag skulle kunna fixa maten själv med hjälp av mamma och vänner MEN det känns som om det är nog mycket att göra den veckan utan att jag ska slava och antagligen svära vid spisen när saker och ting går snett..nu känner vi en kille som är utbildad kock men som inte jobbar som det till vardags så vi ska fråga hur mycket han skulel vilja ha för en buffe... eftersom vi har flertalet allergier i den närmaste släkten inkl mig så kommer jag baka tårtorna själva för att vara på den säkra sidan så jag ska börja öva nu, har en kompis vars svägerska är konditor så jag tänkte höra om hon kan kolla om svägerskan kan göra garneringen bara så att den blir snygg.
tänkte inte be att få en brudbukett med kallor utan bara ngr kallor och sedan binder jag den själv för jag tycker att den bara behöver vara fin den stunden vi är i kyrkan om den vissnar sedan kvittar ju, där kan jag nog spara ngr 100.
Sminkar mig gör jag själv, ska kosta på en kurs på make up store nu i höst (sprida ut kostnaderna lite)
* tänkte i första hand se om jag hittar en begagnad klänning (så hojta till om ni snubblar över en med röda detaljer i stl 38)och i andra hand blir det en kina klänning.
* skor har jag redan, dom kommer ju ändå inte att synas, huvudsaken att dom är sköna.
* ringarna kommer antagligen landa på ung 3000:- för båda köper nog på nätet
* håret vet jag inte, ska jag be svägerskan som är frissa eller inte..kan inte bestämma mig vi är inte jättebundis vi två...