• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Stjärnis

Hallå! Här pratas det hundar och klänningar ser jag.. älskar Grandisar, min syster med familj har en. Helt underbar! Tyvärr kan vi inte ha hund som det ser ut nu, eftersom vi båda har för långa arbetsdagar, så det får räcka med två mysiga missar.

miapias: Klart du ska börja prova klänningar. Jag har redan provat ut vilken jag skall ha men har inte beställt den än. Jag kommer avvakta lite med det eftersom den kommer att finnas kvar i kollektionen även 2008. Sedan har jag ambitionen att gå ner de där sista 7 kg tills bröllopet. Har bara 3,5 kg kvar nu.. Kanske kan de där sista kilona göra att jag kan gå ner en strl på klänningen!

Annim: Vad kul med klänningen! Heja, Heja med viktnedgången! Jag kämpar som sagt jag med.

pumpkin: Vad tråkigt att vara sjuk! Krya på dig!

Ina: Vilken jobbig natt du verkoar ha haft.. Var försiktig nu!

Vårbrud och pärlplattan: Inte långt kvar för er nu!!

• Pumpkin

stjärngudinnan: Tack! Men jag är nöjd ändå, nu när vi bokat fotografen

• lillfoppa

Jag är sååååååå glad... ska hämta min klänning nu på lördag har längtat nu i 3 veckor.... sen ska jag klämma och känna och prova den ca 2000ggr tills dagen D... underbart!!! Är det någon som har köpt skor ännu? någon som har något bra förslag vart man ska gå? Stora kramar!

• Pumpkin

lillfoppa: Härligt! Vad är det för klänning?
    Jag köpte skor i juli, men sen när jag köpte klänningen så visade det sig att de inte kommer matcha, så jag måste köpa nya. Då köpte jag på Din Sko, men nu får det nog bli på en brudaffär.

• B & S

Hej
    såg priset där om 8000 fotografen. måste nog också säga det var saftigt då 2st här nere i GBG med samma nivå tar max 6000 för det som ingick där. Hon hade däremot väldigt fina bilder speciellt dem där hon tar på avstånd och på "ting" fast kissen va ju kul me, oerhört svår att ta i rätt millesekund!

Vet inte om vi ska ta nån av dem 6000krs fotograferna eller nån annan som kanske är lite billigare, ska kolla med en kille som tog 4000 för typ allt det där, han e rätt ok men inte super superprof som hon Birgitta som alla verkar vilja ha här nere i södra Sverige. Tror hon fick för mycket att hon sluta helt i 1år...typ gick in i väggen, måste vart allt resande. ush.

• Anettan73

Hej på er. Vatt vaken 1 timme nu. Thea vägrar att sova. Tur att sambon skulle upp lika tidigt nästan ,-) Han ska till Odensé i Danmark...
    Igår satt jag o skrev inbjudningskorten i datorn. Ska skicka 32 inbjudnings kort. 58 bjudna. Sambon blev helnöjad. Får ju plats 4 kort på 1 papper. ska ju klippa det sen för att sätta in i ett dubbelvikt kort.
    Nu ska jag klydda lite med monogramet. Nu när jag höll på till Waersta så började jag ändra mitt egna med... Vill byta ut & tecknet. Sen ska jag skriva ut dom med sen e d dax att klippa o klistra. Fundreade lite på om man inte ska ha häftkuddar under monogramet på framsidan så att det kommer upp lite. Vad tror ni om det??? Lite kluven i den frågan Sen vet jag inte om jag ska ha helt raka kanter eller klippta med mönster runt om. Vet bara att jag inte ska ha den jag köpte. Ser löjligt ut tyckte jag...

• Waersta

Ups.. mitt fel alltså att du inte kan bestämma dig. Jag vet iaf vilket vi ska ha. Både jag och gubben var överens. Kommer inte ihåg vad det hette nu men fint iaf.

Anettan73 skrev 2007-09-11 05:48:17 följande:
    Hej på er. Vatt vaken 1 timme nu. Thea vägrar att sova. Tur att sambon skulle upp lika tidigt nästan ,-) Han ska till Odensé i Danmark... Igår satt jag o skrev inbjudningskorten i datorn. Ska skicka 32 inbjudnings kort. 58 bjudna. Sambon blev helnöjad. Får ju plats 4 kort på 1 papper. ska ju klippa det sen för att sätta in i ett dubbelvikt kort.Nu ska jag klydda lite med monogramet. Nu när jag höll på till Waersta så började jag ändra mitt egna med... Vill byta ut & tecknet. Sen ska jag skriva ut dom med sen e d dax att klippa o klistra. Fundreade lite på om man inte ska ha häftkuddar under monogramet på framsidan så att det kommer upp lite. Vad tror ni om det??? Lite kluven i den frågan Sen vet jag inte om jag ska ha helt raka kanter eller klippta med mönster runt om. Vet bara att jag inte ska ha den jag köpte. Ser löjligt ut tyckte jag...
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-11 07:55:42 följande:
    Ups.. mitt fel alltså att du inte kan bestämma dig. Jag vet iaf vilket vi ska ha. Både jag och gubben var överens. Kommer inte ihåg vad det hette nu men fint iaf.
    Ja d kan man ju säga
    ha ha ha ha....
    Hur ser d ut ungefär???

Idag har man häcken full. Mellan barnet även kallad monstret är hemma idag så vi ska till öppna förskolan för att sen gå till bvc med Thea, hon som vaknade kl 4 imorse och somnade om kl 6 ca... Tur att man lade sig redan kl 22 igår
  • miapias
    lillfoppa skrev 2007-09-10 21:45:48 följande:
    Jag är sååååååå glad... ska hämta min klänning nu på lördag har längtat nu i 3 veckor.... sen ska jag klämma och känna och prova den ca 2000ggr tills dagen D... underbart!!! Är det någon som har köpt skor ännu? någon som har något bra förslag vart man ska gå? Stora kramar!
    jag hittad ett par jätte sköna skor hos timberland i göteborg....

bild här...

www.zappos.com/n/p/dp/23573615/c/732.html
  • Anja 19 juli 2008

Godmorgon allihop...

Här har ni en som enbart kommer hinna äta frukost tillsammans med er idag

SEn är det måla, röja, pusta och feja som gäller. + att jag måste ringa massor av jobbiga telefonsamtal.

Nu måste jag ställa en liten gnällfråga!!

Vi shoppade ju loss på ikea i söndags och jag frågade då specifikt i kassan när jag gick ut, ifall de hade nåt erbjudande, killen sa att nä, det har vi inte just nu. Ok, jag betalade och vi åkte hem...

igår, dagen efter får jag ett mail från ikea family att NU har de erbjudande där man får 300 för varje 3000 man handlar sängar o madrasser för.

Vi handlade ju sängar och madrasser för 10.000 KR och jag känner mig så jä..la arg. Vi gick o väntade på ett jä..la erbjudande om detta och kunde inte vänta längre.

Kunde inte killen klämt ur sig detta? För nog vet dom sånt innan. Det gör dom ju i alla andra butiker coh DÄR är dom sjyssta nog att säga att -vi kommer ha ett erbjudande om detta f.rom i morgon.

Jag trodde t.om att de var TVUNGNA att informera om sånt?

På tex onoff och siba så kan man ju t.om komma tillbaka m sitt kvitto och få pengar tillbaka om de INTE har informerat en om kommande erbjudande!

Gäller nåt liknande på ikea. För vi hade ju fått 900 kr att handla för, vilket vi VERKLIGEN behöver! Det är massor av saker som vi ej fick med oss och som vi behöver.

Usch vilket i-landsproblem jag vet, men sånt där irriterar mig som sjutton...

Återkommer när jag lämnat barnen på dagis, då ska jag intaga min bagel och mitt kaffe med er

kram så länge...

Tycker ni att jag ska kontakta ikea? F...n så retligt, vi fick lixom varorna IGÅR och då gällde rabatten, men vi betalade dem i söndags.

JAG ÄR ARG!!!

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7