• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-09 08:24:35 följande:
    Godmorgon! Köpte papper till inbjudningskorten igår.. men tror jag vill göra några på icke riktigt papper först. Jag är inte så hajj på det här med att pyssla.
    Jag köpte lite extra. Just om något skulle bli fel och så ville jag göra ett först innan för att se hur det blev..
  • Waersta

jo jag köpte också extra och det finns ju såklart med att köpa.. men ett av pappren är från stockholm och det är lite långt dit. 25mil typ.

Anettan73 skrev 2007-09-09 08:30:50 följande:
    Jag köpte lite extra. Just om något skulle bli fel och så ville jag göra ett först innan för att se hur det blev..
  • Stjärnis

Hej tjejer!! Komprecis hem från ett svettigt spinningpass och ska fixa till lite lunch.. Vilket underbart väder! Jag bara måste ut i skogen, får släpa med mig sambon på en promenad

Jag har gjort mitt första provkort, men har inte köpt materialet så att jag kan börja göra dem än.. Kanske man skulle göra, var kul när man väl kom igång även om jag inte är så pysslig av mig!

• Mrs  B

Nu har jag precis varit inne hos grannen och provat klänningen.
    Den måste ju göras om lite så att magen får plats, men det kommer att gå fin fint eftersom klänningen var för stor när jag fick den från KINA.

Nu börjar det verkligen att dra ihop sig inför nästa helg. Ska bli så spännande!!!!!!!!!!!

Alavereva
    Jag har ett bröllops ABC som jag har "snott" härifrån BT och sen gjort om till mitt eget.
    Har du en email adress så kan jag maila över det.

• Alvaereva

mrs B:
    jag har inte fått mail.. kollade på min adress igen men den stämmer.

• Mrs  B

Hej!

Nu har jag skickat det igen!
    Hoppas det kommer fram.

• Pumpkin

Puuuust! Här sys det gardiner från scratch och det är inte världens enklaste grej har jag kommit fram till Å andra sidan så har jag aldrig sytt gardiner förut, eller nånting annat för den delen, så det kanske inte är så konstigt Men jäklar vad nöjd jag kommer att vara när det är klart!

• Pärlplattan

En vecka och sex dagar... I går hämtade sambon ringarna. De passar. Jag ville ju inte ta av den!!! Klänningen är också klar, ska dit och prova så den sitter okej nu när den är sydd och så. Har ju inte alls hängt med är i tråden på länge. Det beror ju iofs inte på att jag har så mkt att stressa med, men iaf. Det känns lite tråkigt.

Bra att vi talar kort här - måste ju fixa till överraskningskorten. Alltså - egentligen kanske mer förkunnarkort. Eller vad man nu ska säga. Hur som, helgen efter blir det en lite informell bröllopsfest (fast det kan ju tänkas att jag har skrivit det redan) med de kompisar som behagar dyka upp. Det är ju svårt att tvinga någon att komma utan att tala om varför de bör dyka upp...

Någon som har ett bra tips på puder? Ett som är bra, utan att göra att man ser ut som man har mjöl i ansiktet.. Och ögonskugga som har ungefär samma färg som lila/svarta såna där blommor *hjärnsläpp* KALLOR. När jag ändå är igång kan jag fråga om någon har ett bra läppstift i den färgen också.. Sen undrar jag över om någon vet något bra hårspray/vax/mousse eller annat som verkligen ser till att lockarna håller sig på plats! Jag har ju bara tänkt en enkel frisyr med lockar, ingen uppsättning, men de där lockarna ska ju hålla sig på plats, så kvällen inte slutar med att jag har samma platta hår som vanligt..

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7