• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pumpkin

stjärngudinnan: Ja det var det Synd bara att jag är sjuk, känner mig ännu hängigare nu efter att ha suttit ute i några timmar... Nåja, vad gör man inte för grannsämjan

Nu sitter jag och kollar igenom föreläsningsfilmer och letar kurslitteratur till min juridikkurs, spännande att vara student igen

• Stjärnis

Pumpkin: Det har jag missat, att du ska börja läsa. Vad kul! Jag såg också Bristande bevis förra veckan. Visst var den bra? Hur har det gått med bokningen av fotograf? Var hon ledig? Trist att vara förkyld. Jag känner att jag har någonting på gång i kroppen som inte bryter ut.. Krya på dig!

Vårbrud: Grattis till jobbet!! Så glad för din skull

• Pumpkin

stjärngudinnan: Jag ska "bara" läsa på distans, nätbaserat, så det är inga träffar eller så, men det är nog precis vad jag behöver och det ska bli så jäkla kul! Läser kursen enbart för mitt eget intresse, men den är ändå en del av din utbildning jag hoppas att jag ska orka läsa så småningom Dock börjar jag redan känna mig lite stressad, första inlämningsuppgiften, som ska redovisas i grupp, ska lämnas in på fredag och ingen i gruppen har tagit kontakt med nån och jag har inga böcker än Nåja, det löser sig säkert, hittade en tjej på Blocket som hade alla böcker jag behöver, hoppas hon har dem kvar bara
    Ja Bristande bevis var riktigt bra faktiskt, Anthony Hopkins är ju alltid bra och jag är fascinerad över vilken bra skådis Ryan Gosling har blivit
    Vet inte än om hon är ledig eller inte, har i alla fall mailat och sagt att vi vill boka henne den 5 juli nästa år, så det är väl bara att vänta på svar antar jag...
    Min förkylning har inte riktigt brytit ut heller, men jag känner mig hängigare och hängigare för varje dag.

Hur går det med planerandet? Har du hunnit med nånting på sistone, du verkar vara så upptagen hela tiden?

• Stjärnis

Pumpkin: Nej, jag har inte planerat någonting på länge.. för det är som du säger. Jag hinner INTE!! Delvis mitt eget fel, har alltid tusen järn i elden och har svårt att säga nej. Jag vill ju hinna allt, jobb, kompisar, sambo, träna, planera bröllop osv..

Nu har min chef dessutom frågat om jag kan åta mig lite extra arbetsuppgifter, då hon tycker att jag är duktig och vill att jag ska utveckklas ännu mer vilket naturligtvis är oerhört smickrande och en bra möjlighet men det innebär ju mer jobb Jag frågade om jag kunde få lite avlastning från mina vanliga arbetsuppgifter men det kan jag inte få just nu för vi är ont om folk, kanske senare..

• Stjärnis

Pumpkin: Vad tycker du om min ena kisse, förresten. Visst är han söt? Har era missar accepterat sitt nya hem?

• Pumpkin

stjärngudinnan: Förstår att det är en svår avvägning det där, man vill ju utvecklas på jobbet, men samtidigt så vill man ju hinna med ett liv också!?

Kan inte se fotot riktigt, om du går in på Kontoinställningar så kan du välja att vi ska kunna se presentation, fotogalleri, blogg osv, bocka i det du vill kunna visa där så kanske jag kan se fotot på din presentation (vilket inte går nu, det är tomt om man går in till dig).

Jodå, de har accepterat sitt nya hem, absolut. Nu väntar de bara på att kunna få gå ut på balkongen och checka läget utan sele och koppel

• Alvaereva

hörrni, jag fick aldrig nån hjälp igår angående formuleringen i våra inbjudningar!!
    hur skulle ni gjort om ni skulle bjudit till välsignelseceremoni och namngivningsceremoni? det är ju två så himla långa ord.
    jag funderar lite på att bara skriva bröllop helt enkelt för enkelhetens skull. eller är det helt fel?

• Pumpkin

Alva: Jag tycker definitivt att du kan skriva enbart bröllop

• Alvaereva

pumpkin:
    ja då skriver jag det. hälften av folket där lär ju knappt veta att vi faktiskt har gift oss innan midsommar ändå

jag funderar på om våra inbjudningar ska gå i cremefärgat papper. ett a4 som man viker så att det blir i a5-storlek. på framsidan ska det stå nånting, typ adam &irina gifter sej eller nåt. sen längs vikningen ska det gå ett tunt sidenband och i ändarna på sidenbandet tänkte jag sätta pärlor i olika pastellnyanser. inuti kortet ska det vara ett tunnare papper där allt står, adam har bestämt att det ska vara nån snirklig men ändå lättläst stil. vad tros om det?

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7