• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • jeeksa080823

Godmorgon på er allihopa.

Alvaereva: Om du har mer sammandragningar än vanligt kanske du ska ringa till din barnmorska och prata med henne(/honom)? Annars är det nog en bra idé att du vilar så mycket du kan.

Pumpkin: Vad är det för fotograf ni har fått tag i och hur mycket kommer den kosta? Kanske kan härma er på den punkten också...

Anettan73: Vad är det för hund du har?

Vi var igår och kollade på polishunds sm. Snacka om häftigt! Tänk om ens egen hund var lika lydig...Men jag försöker trösta mig med att hon är världens snällaste!

• Pumpkin

jeeksa: Vi har bokat fotografsussi.se, älskar hennes bilder! Vi kommer att betala 8000kr för vigsel- och porträttfotografering. Dyrt enligt många (och mig egentligen), men med tanke på vilken klass hennes bilder håller och vad som ingår så tycker jag att det är ett pris

• Anettan73
    jeeksa080823 skrev 2007-09-10 08:57:49 följande:
    Godmorgon på er allihopa.Alvaereva: Om du har mer sammandragningar än vanligt kanske du ska ringa till din barnmorska och prata med henne(/honom)? Annars är det nog en bra idé att du vilar så mycket du kan. Pumpkin: Vad är det för fotograf ni har fått tag i och hur mycket kommer den kosta? Kanske kan härma er på den punkten också...Anettan73: Vad är det för hund du har? Vi var igår och kollade på polishunds sm. Snacka om häftigt! Tänk om ens egen hund var lika lydig...Men jag försöker trösta mig med att hon är världens snällaste!
    Vi har en Grand Danois... Bosse heter han..
  • jeeksa080823

Åh älskar grand danois! Skulle vilja ha en men eftersom jag inte är så överdrivet stor, 160 cm, så skulle det kanske bara se konstigt ut, jag vet inte. Kanske skaffar en i framtiden när vi bor i hus. Vackra är de iallafall!!

• jeeksa080823

Pumpkin:
    Oj 8000! Men jag antar att det är det det kostar Vi kommer nog ta bilder själva med en bekant som är duktig på att ta bra bilder. Men det skulle vara roligt med en riktig fotograf.

• Pumpkin

jeeksa: Hur var det på polishunds-SM? Vi funderade också på att gå dit, men så blev jag sjuk och vädret var ju inte det bästa heller...

• Pumpkin

jeeksa: Jo, härnere kan de ta betalt. Hon var den billigaste av våra favoritfotografer, så då kan du ju tänka dig. En skickade en prislista där det största paketet (heldag) kostade över 30000!

Jag vill egentligen ha en fotograf med hela dagen, men det blir för dyrt, så vi ska använda oss av sambons storebror resten av dagen. Vill dock inte att han ska vara ansvarig för porträttbilderna, SÅ bra är han inte

• Anettan73
    jeeksa080823 skrev 2007-09-10 09:14:18 följande:
    Åh älskar grand danois! Skulle vilja ha en men eftersom jag inte är så överdrivet stor, 160 cm, så skulle det kanske bara se konstigt ut, jag vet inte. Kanske skaffar en i framtiden när vi bor i hus. Vackra är de iallafall!!
    Jag e 160.. Han vilar huvet på mitt när vi dansar
  • jeeksa080823
    Anettan73 skrev 2007-09-10 09:19:34 följande:
    Jag e 160.. Han vilar huvet på mitt när vi dansar
    Jaha Då kanske det finns en framtid för en grandis i vår familj så småningom!
  • Anettan73

Han e på min pres bild. Min sambo e 183...

Snällare hund får man leta efter... Han älskar barn, gör d flesta grandisar...

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7