• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • jeeksa080823

miapias skrev 2007-09-10 13:56:33 följande:

jag ska ev prova klänning på torsdag..tyckerni att det är förtidigt....vi gifter oss 5 juli 2008
    Jag tycker inte att det är för tidigt, funderar själv på att gå och prova snart och jag gifter mig inte förrän den 23 aug 2008! Bättre att vara ute i god tid!
  • Annim

miaspias: Nej det är verkligen inte för tidigt. Vi gifter ju oss inte förräns 16 Augusti nästa sommar...
    Så iväg och prova med dig! Sedan får ni ju en uppfattning om vad ni passar i och vad det kan tänkas kosta och så..

jeeksa080823:Tack! Jag var bara lite sugen på att åka och titta på klänningar och kolla lite vad de kostar..
    Så när jag kom till butiken så tittade jag på lite modeller som jag har kikat på på nätet. Biträdet var gullig och visade och förklarade..
    Vi tog fram 4 olika klänningar och den första var ju bara sååå rätt! Iofs så ska jag gå ner ca 10kg till men det skulle inte vara några problem att sy in den där det behövs.
    Underkjol fick man låna gratis och att sy om klänningen skulle inte heller kosta något x-tra.

Så jag är så nöjd så! Nu har jag den biten avklarad och kan släppa det nu på ett tag.
    Jag har väntat så länge på att få åka och prova klänningar...

• Pumpkin

Puh, här vilas inte särskilt mycket trots sjukdom, försöker få klart vardagsrumsgardinerna. Tror jag börjar få in snitsen fakiskt Fast det är klart, det skulle ju gå fortare om jag var frisk, för det blir ganska många vilopauser.

Pärlplattan: Kul att ni fått era tröjor! Ni kommer garanterat att göra succé

Snitte: Tja, 8000kr är ju mycket, men som sagt, det kostar multum med fotografer här, i alla fall om de ska vara nånting att ha (om man nu inte råkar känna en fotograf). För det priset får vi följande:

Porträttfotografering - Alla bilder som blivit bra, brukar vara ca 50-100, på en cd-skiva. Utifrån dessa väljer man vilka
    man vill göra förstoringar, tackkort och ev album av. 10 bilder, 13x18 cm, ingår i priset.

Vigsel - Allt som händer i kyrkan, från att man går in tills man åker därifrån, inkl riskastning och mingel. Även dessa bilder på en cd-skiva, ca 50st. 15 bilder, 13x18 cm, ingår i priset.

Annim: Härligt att du hittat DIN klänning! Du måste visa hur den ser ut så fort du kan

miaspias: Det är inte alls för tidigt! Själv gifter jag mig samma dag som dig och jag har redan köpt min klänning, den hänger här hemma i garderoben

• Alvaereva

miaspias:
    inte alls förtidigt! jag har haft min klänning hemma sen i mars och jag gifter mej på midsommar nästa år!!

• miapias

oki...ska kanske göra det på torsdag då

• Bellanote

pumpkin pl=pinklady från fl.. ringer det något nu???

• Pumpkin

Yes, nu är jag med

Bellanote skrev 2007-09-10 16:26:05 följande:
    pumpkin pl=pinklady från fl.. ringer det något nu???
  • Myran 0802

miapias: Inte alls tidigt, jag hittade min i juni. Men nu när jag är med barn så skippar jag klänningen. Inte lätt att veta sin vikt i augusti nästa år om man ska ha barn i mars. Så gå ut och titta och njut av att titta tills du hittar DEN klänningen. Lycka till och ha det så skoj.

• Bellanote

miapias jag ringde bröllops affären och frågade om det var för tidgt och vilken tid man brujar va ute i.. och hon sa att det var många som redan köpt och hyrt ocg vart inne och provat redan som ska gifta sig nästa år. så tidig kan du nog aldrig bli med att prova.. jag har bokat tid nu på lördag..

är hemlig inne på fl för många nyfikna strutar så därför jag har kort här och inte där inne.

• sajberpillan

Hej
    alvaereva: kul att du tänker på mig...
    Det är bara bra med hemligheten. Händer inte så mycket förutom att jag ökar i omfång som en valross ungefär.
    Har lagt bröllopsplanerna på hyllan ett tag, men då vi har en del klart redan går det ju lätt och smidigt att plocka fram dem igen.
    Hänger kvar här ändå då jag vill veta hur det går för er andra. Kanske har man nåt att bidra med!
    kram och ha det bra

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7