• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Pärlplattan

Pumpkin - Man får absolut vara sjuk när man är sjuk! Ta det lugnt och vila bara!

Hade en tanke om att börja leta ur min flyttlådor med pyssel - nu är jag jätteyr! Vet inte vad det beror på, om det är tanken på att börja plocka, eller, om jag är yr av någon annan anledning. Men lite läskigt är det. Kanske vila är bra... Måste bara försöka mota bort prestationsångesten.

Fattar ni vad det regnar eller?? Tänk om det är det här vädret om två veckor. Då lovar jag att jag gråter. Visserligen ska det betyda tur, men alltså, vi har ju ingen ark att springa till och ta kort direkt. Det ska ju bli så fina utomhuskort, ju..

Fick våra "Just married"-tröjor idag. De blev faktiskt väldans bra. Bättre än de, de hade som förslag. I'm proud!!

• Snitte- 5/7-2008

Hejsan tjejer!

Ina: tråkigt att du haft en sån jobbig nat.. :(

pumkin: nää... :( vad tråkigt att vara sjuk :( ta vara på din sjukdag nu och bädda ner dig i sängen men en go film och massa mys, te är bra också!
    shit 8000:-.... får hoppas på suuuuperbra bilder då!

• Anettan73
    Pärlplattan skrev 2007-09-10 12:04:47 följande:
    Pumpkin - Man får absolut vara sjuk när man är sjuk! Ta det lugnt och vila bara! Hade en tanke om att börja leta ur min flyttlådor med pyssel - nu är jag jätteyr! Vet inte vad det beror på, om det är tanken på att börja plocka, eller, om jag är yr av någon annan anledning. Men lite läskigt är det. Kanske vila är bra... Måste bara försöka mota bort prestationsångesten. Fattar ni vad det regnar eller?? Tänk om det är det här vädret om två veckor. Då lovar jag att jag gråter. Visserligen ska det betyda tur, men alltså, vi har ju ingen ark att springa till och ta kort direkt. Det ska ju bli så fina utomhuskort, ju.. Fick våra "Just married"-tröjor idag. De blev faktiskt väldans bra. Bättre än de, de hade som förslag. I'm proud!!
    Vad e d för tröjor???

Låter små ball..
  • Annim

Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jag är så lycklig tjejer!
    Jag åkte in till stan idag för att prova och se på bröllopsklänningar.
    Jag har hittat DEN!!!
    Provade ca 4 olika den var den första jag provade....
    SÅÅÅÅÅ fin!
    Ursäkta om jag verkar överdramatisk men jag är så lycklig att jag nästan kryper ur mitt eget skinn...svävar *ler fånigt*

Kommer inte ihåg vad det var för märke på den men jag ska tillbaka till butiken imorgon och betala handpenning.
    Jätteguliga och hjälpsamma var tjejerna dessutom...
    Kände mig verkligen som en prinsessa.
    Klänningen kostar 6800 kr. Men jag måste säga att det var billigt enligt mitt tycke då det var mycket pärlor och glaspärlor. Sedan var det lite tygrosor vid sidan av klänningen.

Nu ska jag gå ut i spåret igen för att jobba av mig några hekto igen så att jag blir ännu smalare och snyggare brud! *hihi*

• Mrs  B

Pärlplattan
    På lördag är det dags och nu är det inte så mycket kvar att göra.
    En del imorgon, lite idag och på torsdag och fredag, sen är det dags.

• Pärlplattan

Anettan - Jag beställde dem på nätet. Du kan ju gå inte själv och kolla på hemsidan: www.spreadshirt.net/se/SE/Kaerlek/Motiv-63/marketplace/designs/search/tag/5790/

Det finns både färdiga tryck och du kan designa själv.. Hoppas du hittar något roligt! Vi ska ha dem på vår fest när vi träffar våra vänner igen efter vi har gift oss.. Eftersom ingen vet något, så blir det ett roligt sätt att berätta, samt - roligare än att sitta och spreta med händerna så de ser ringarna..

• Pärlplattan

Waersta - Tjusigt!! Min tröja dyker upp vad det lider.. Vågar inte chansa just nu!!!

• jeeksa080823

Åh Grattis Annim! Vad roligt att hitta just DEN klänningen!!! Måste också ge mig iväg och prova!

• miapias

jag ska ev prova klänning på torsdag..tyckerni att det är förtidigt....vi gifter oss 5 juli 2008

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7