• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Waersta

Tack!

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 13:57:04 följande:

Jag såg såna i katalogen igår iaf...
  • Waersta

hihi.. gör inget, huvudsaken är att du har tittat.

lillfoppa skrev 2007-09-07 13:56:56 följande:
    hej! Jag hinner inte med om det ska pratas så mycket när man jobbar... men jag får väll lov att ta igen det..kram allaWAERSTA: Fin sida ni hade men jag glömde skriva i gästboken sorry!
  • Pumpkin

Nu är det nära, förhoppningsvis kan vi boka fotograf idag! Hoppas hoppas att M2B går med på priset bara för vi vill verkligen ha den här fotografen! Håll tummarna för att hon är ledig den dagen vi behöver henne!

Inglasningen av balkongen har förresten skjutits upp, han har satt upp ramverket men när han skulle sätta i glasdörrarna insåg han att han beställt för höga dörrar! Så nu måste han beställa nya

• Waersta

Jag ringde och frågade och de skulle lägga undan.. fast nu skulle jag ju kanske ha monogram.. hmm.. hur blev det här nu? *kliar mig i huvudet*

Kanske jag kan ha hjärtan på namnskyltarna istället..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 13:57:04 följande:

Jag såg såna i katalogen igår iaf...
  • Waersta

*håller tummarna* (mest för att gubben ska gå med på det OCH att hon är ledig )

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 14:06:33 följande:

Nu är det nära, förhoppningsvis kan vi boka fotograf idag! Hoppas hoppas att M2B går med på priset bara för vi vill verkligen ha den här fotografen! Håll tummarna för att hon är ledig den dagen vi behöver henne! Inglasningen av balkongen har förresten skjutits upp, han har satt upp ramverket men när han skulle sätta i glasdörrarna insåg han att han beställt för höga dörrar! Så nu måste han beställa nya
  • Pumpkin

Nu har jag mailat fotografen och frågat om vi kan boka henne den 5 juli nästa år!

• Alvaereva

förresten, är det nån här som kollar på idol???
    såg ni han som sjöng "aldrig ska jag sluta älska dej" igår?
    faaan va han förstörde den låten!

• Pumpkin

Oooja, jag är mycket stolt över att ha kallat Skellefteå mitt hem

Alvaereva skrev 2007-09-07 14:59:16 följande:
    förresten, är det nån här som kollar på idol??? såg ni han som sjöng "aldrig ska jag sluta älska dej" igår? faaan va han förstörde den låten!
  • Du & Jag

Tack för hjälpen! Nu slipper jag att fundera mer! Vi skall gifta oss i Uddevalla eller snarare i Ljungskile, men festen skall vi ha i Uddevalla. Känns så spännande!! Min m2b frågade precis om ni inte gör något annat än surfar!!! Jag tror inte att de förstår hur roligt det här är.

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-06 22:25:36 följande:

Du & Jag: Här har du en lista på hur man gör smiliesarna (ta bara bort mellanslagen som jag gör): - ) = : - ( = ; - ) = : - D = : - ? = : - o = : - p = : - [ = 8 - ) =
  • sajberpillan

Hej
    Det sköna med Idol är att man märker att man har lite självinsikt i alla fall vilket många där verkar sakna helt.

Ser att ni pratar monogram: Då passar jag på att fråga
    Hur ska man göra med monogram om killen har dubbelnamn?! Skam nah med första eller båda bokstäverna?! Bindestreck?
    p & K-Å ...blir inte bra när jag gör det.

Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7