• Pumpkin

Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT ? Nästa anhalt: Tråd nr. 7!

Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:
    070811 Lucy_ ? www.annaochdaniel.se
    070815 blivandefruandersson0? ? danielatheresew.weddingannouncer.com
    070825 madlin ? linjer.blogspot.com
    070915 vårbrud2008 ? martinomartina.weddingannouncer.com
    071020 drömbrud ? joyochandreas.weddingannouncer.com
    071231 MrsNyberg2B ? home.gamman.se/nyårsbröllop

080607 Bed of roses
    080620 Brud 2008 ? kling2008.weddingannouncer.com
    080620 InaHjärtarAdam ? home.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080620 fitforfight
    080628 Naura ? www.naura.se
    080628 brud nästa år

080705 Snitte - 5/7 2008 ? home.gamman.se/magnusochrebecca
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkin ? larsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080719 Anja74 ? anjasbrollops.blogg.se

080802 Helmborn2B ? camilla-anders.weddingannouncer.com
    080802 B & S ? home.gamman.se/bojanochsamantha
    080808 Vidalila
    080808 Madeleene ? jonasomadelene.weddingannouncer.com
    080809 Jenny_Åland - blogg.gamman.se/Jenny_Åland
    080809 jeeksa

Utan bestämt datum, men lika välkomna ändå:
    sajber.pillan - home.gamman.se/pillanochkjelle
    _elin_

• Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-07 08:59:36 följande:
    Jo.. jag vill ju också ha monogram.. men vet inte hur jag ska få till det riktigt. Måste klura på det där.
    Jag har gjort ett nytt....

Mer kringligt kan det inte bli

Inte med dom typsnitten som följer med ,-)
  • Anja 19 juli 2008

Annettan73

Det var skitsnyggt (men tro mig, det kan bli MYCKET mer kringligt än så, hehe. Jag har laddat ner sååå grymt kringliga typsnitt från nätet haha)...

men det jag skulle vilja vet är... Exakt HUR gör du detta!

Jag skulle oxå så otroligt gärna vilja ha ett monogram som ser ut sådär... :)

Om du skulle vilja förklara RIKTIGT grundligt!!!!

• Pumpkin

Anja: Självklart snackar vi IKEA Ja, jag gillar också när det är veckat tyg... Tycker de är så fina

GRR, nu är jag fan arg på mina kollegor Jag FATTAR INTE varför det inte kan komma till MIG och fråga om det är något, istället för att gå till min CHEF och klaga på att jag inte delat ut posten (vilket jag faktiskt har, det som är adresserat till specifika personer på företaget)!? Varför varför VARFÖR kan inte vuxna människor ta tag i det själva istället för att gå bakom ryggen på mig så att min chef tror att jag är värsta inkompetenta nollan?! Jag menar, har de gått så långt som til postfacken, då behöver de bara ta typ 3 steg till för att fråga MIG istället för någon annan! GRRRR!

• Waersta

Var har du hittat det kringliga? Eller kan du skriva B&G åt mig och maila mig? Jag är så dålig på sånt.. vill ha bokstäverna bredvid varandra, inte lite över och under varandra.. & tecknet skulle ju kunna vara svagare och bakom.. men hur gör man?
    Vart har du hittat nerladdningarna? *tusen frågor*

Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:06:37 följande:

Annettan73Det var skitsnyggt (men tro mig, det kan bli MYCKET mer kringligt än så, hehe. Jag har laddat ner sååå grymt kringliga typsnitt från nätet haha)...men det jag skulle vilja vet är... Exakt HUR gör du detta!Jag skulle oxå så otroligt gärna vilja ha ett monogram som ser ut sådär... :)Om du skulle vilja förklara RIKTIGT grundligt!!!!
  • Waersta

Åh vilka puckon! Själv sitter jag ju och väntar på sparken.. Omorganisationer..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:12:20 följande:

Anja: Självklart snackar vi IKEA Ja, jag gillar också när det är veckat tyg... Tycker de är så fina GRR, nu är jag fan arg på mina kollegor Jag FATTAR INTE varför det inte kan komma till MIG och fråga om det är något, istället för att gå till min CHEF och klaga på att jag inte delat ut posten (vilket jag faktiskt har, det som är adresserat till specifika personer på företaget)!? Varför varför VARFÖR kan inte vuxna människor ta tag i det själva istället för att gå bakom ryggen på mig så att min chef tror att jag är värsta inkompetenta nollan?! Jag menar, har de gått så långt som til postfacken, då behöver de bara ta typ 3 steg till för att fråga MIG istället för någon annan! GRRRR!
  • Pumpkin

Ja alltså, ibland undrar man ju om de verkligen är vuxna människor

Trist att sitta och vänta på sparken ju, är du säker på att du kommer att få gå?

Waersta skrev 2007-09-07 10:13:23 följande:
    Åh vilka puckon! Själv sitter jag ju och väntar på sparken.. Omorganisationer..Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:12:20 följande:
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-07 10:12:23 följande:
    Var har du hittat det kringliga? Eller kan du skriva B&G åt mig och maila mig? Jag är så dålig på sånt.. vill ha bokstäverna bredvid varandra, inte lite över och under varandra.. & tecknet skulle ju kunna vara svagare och bakom.. men hur gör man? Vart har du hittat nerladdningarna? *tusen frågor*Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:06:37 följande:
    Mailar över. Tror jag har din adress kvar... under skickade mail.. Men ej säker...
  • Anettan73
    Waersta skrev 2007-09-07 10:12:23 följande:
    Var har du hittat det kringliga? Eller kan du skriva B&G åt mig och maila mig? Jag är så dålig på sånt.. vill ha bokstäverna bredvid varandra, inte lite över och under varandra.. & tecknet skulle ju kunna vara svagare och bakom.. men hur gör man? Vart har du hittat nerladdningarna? *tusen frågor*Anja 19 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:06:37 följande:
    Mailat igen
  • Waersta

Sånt är så tråkigt..

Nää vi vet väl inte, men det är nästan jobbigare att gå omkring och vänta än att veta. Det finns tre växlar och en eller två ska bort. Och våran ligger inte bra till..

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2007-09-07 10:37:15 följande:

Ja alltså, ibland undrar man ju om de verkligen är vuxna människor Trist att sitta och vänta på sparken ju, är du säker på att du kommer att få gå?
  • Waersta

Tack vad du är snäll!! men de är inte tillräkligt snirkliga.. ska se om jag hittar något som liknar det jag tänkt mig.

Anettan73 skrev 2007-09-07 10:46:43 följande:
    Mailat igen
Svar på tråden Än är vi inte framme! Sommarbröllop 2008 nr. 7